Gå til innhold

Kåt jomfru?


Jente_20

Anbefalte innlegg

Jeg er altså 20 år og aldri hatt sex/vært i nærheten.. Er normalt pen tror jeg, og er vel vant med oppmerksomhet fra gutta.. Jeg har kysset randoms på byn, men aldri hatt kjæreste, og føler alle vennene mine er myyye mer erfaren enn jeg er. Hvilket de er. Det er alt man snakker om på vors omtrent, og jeg føler meg som verdens kjedeligste. Jeg har bare aldri vært komfortabel med å gå så langt med en gutt. Redd for å gjøre meg ydmyk, redd for å bli såra, og nekter å bli "utnytta" i så forstand. Jeg blir med en gutt jeg ikke kjenner hjem fra byen, for å si det sånn..

Problemet er at jeg har så lyst å prøve sex og føler meg så kåt hele tiden!

Dette har sikkert blitt tatt opp flere ganger før men jeg spør allikavel - hvis dere gutta møter ei relativt pen og oppegående jente og finner ut at hun er jomfru på 20 og aldri har hatt kjæreste- hva tenker dere?? helt ærlig?

Er det andre som tenker at hvis en gutt er interessert på byn, så er det KUN sex som står i hue på dem, og gir dem en kald skulder med det samme?

En ting til - ble første gangen deres "blodig"??

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er altså 20 år og aldri hatt sex/vært i nærheten.. Er normalt pen tror jeg, og er vel vant med oppmerksomhet fra gutta.. Jeg har kysset randoms på byn, men aldri hatt kjæreste, og føler alle vennene mine er myyye mer erfaren enn jeg er. Hvilket de er. Det er alt man snakker om på vors omtrent, og jeg føler meg som verdens kjedeligste. Jeg har bare aldri vært komfortabel med å gå så langt med en gutt. Redd for å gjøre meg ydmyk, redd for å bli såra, og nekter å bli "utnytta" i så forstand. Jeg blir med en gutt jeg ikke kjenner hjem fra byen, for å si det sånn..

Problemet er at jeg har så lyst å prøve sex og føler meg så kåt hele tiden!

Dette har sikkert blitt tatt opp flere ganger før men jeg spør allikavel - hvis dere gutta møter ei relativt pen og oppegående jente og finner ut at hun er jomfru på 20 og aldri har hatt kjæreste- hva tenker dere?? helt ærlig?

Er det andre som tenker at hvis en gutt er interessert på byn, så er det KUN sex som står i hue på dem, og gir dem en kald skulder med det samme?

En ting til - ble første gangen deres "blodig"??

Takker for svar!

Bare veldig veldig positivt med en jente som ikke har 50 partnere i en alder av 20. Mange gutter med samme holdninger til sex som deg selv, at de ikke vil ha det med alt og alle "bare for å ha det".

Så de fleste vil nok bare syns det er positivt, å de guttene med 40 partnere som ikke syns det, de er du vel strengt tatt ikke interessert i uansett?

På byen kan man jo bli kjent osv. men hadde ikke trodd det ble noe mer av det, om du hopper rett til sengs med en du nettopp har møtt på byen...Men kan jo bli kjent ellers da, å så hoppe til sengs litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

jeg også! jente på 20, rota men aldri hatt ordentlig sex, men jeg er såå klar! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du bør finne deg en kjæreste da? ett annet sted en på byen..

d er mange år siden jeg debuterte sexuelt, men det var ikke noe blodbad nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym

Jeg er også jomfru, men mest fordi jeg er så kresen. Dessuten er jeg ikke så sexfiksert som de fleste andre på min alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitelines

Jeg ble egentlig litt letta når jeg leste dette jeg, for jeg hadde/har samme tankegang som deg. Jeg er 20, mistet jomfrudommen da jeg var 19. Skal ikke gå i detaljer akkurat, men jeg følte meg som et utskudd og følte at nå måtte jeg ta meg sammen og bli kvitt den. Følte meg sykt uerfaren (noe jeg er i forhold til mine venninner, som har sex så og si hele tida virker det som, til og med de single). Har aldri manglet oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, men jeg har trukket meg unna. Aldri vært i et forhold. Så, 19 år gammel, mistet jeg den etter en kveld ute på byen. Romantisk, eller? Njet.

Har bare hatt sex én gang etter det - med en annen fyr etter enda en fyllekul. DA blødde jeg, ja. Kjente hvertfall han fyren her litt fra før, men var så kvalm av meg selv dagen derpå at jeg aldri tok kontakt igjen. Altså: lær av mine feil, for det var ikke den rette veien å gå.

De to jeg har vært med var begge utrolig sjokket da jeg fortalte om min uerfarenhet - og det hjelper ikke på selvtilliten akkurat, nei. Egentlig fått litt avsmak for sex etter det hele og sitter ikke igjen med noen god følelse. Men nå slipper jeg hvertfall små snidige kommentarer fra venninnene mine... wow, big comfort.

Ta den tiden DU trenger, og ikke rush. Det er hvertfall min plan frammover - min neste skal bli med en jeg er i et forhold med, og om jeg så er 50 år før jeg finner en kjæreste, then so be it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva er det som gjør at folk har komplekser for sånt? De mannfolka som er noe å spare på vil se det som en ære og et privilegium å være den første. (og vice versa for gutta). Seksuell erfaring som er noe verdt, er noe man får i et stabilt forhold med noen man bryr seg om. Og det gjelder for begge kjønne.

Å fare over 89 tilfeldige øker bare risikoen for kjønnssykdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er altså 20 år og aldri hatt sex/vært i nærheten.. Er normalt pen tror jeg, og er vel vant med oppmerksomhet fra gutta.. Jeg har kysset randoms på byn, men aldri hatt kjæreste, og føler alle vennene mine er myyye mer erfaren enn jeg er. Hvilket de er. Det er alt man snakker om på vors omtrent, og jeg føler meg som verdens kjedeligste. Jeg har bare aldri vært komfortabel med å gå så langt med en gutt. Redd for å gjøre meg ydmyk, redd for å bli såra, og nekter å bli "utnytta" i så forstand. Jeg blir med en gutt jeg ikke kjenner hjem fra byen, for å si det sånn..

Problemet er at jeg har så lyst å prøve sex og føler meg så kåt hele tiden!

Dette har sikkert blitt tatt opp flere ganger før men jeg spør allikavel - hvis dere gutta møter ei relativt pen og oppegående jente og finner ut at hun er jomfru på 20 og aldri har hatt kjæreste- hva tenker dere?? helt ærlig?

Er det andre som tenker at hvis en gutt er interessert på byn, så er det KUN sex som står i hue på dem, og gir dem en kald skulder med det samme?

En ting til - ble første gangen deres "blodig"??

Takker for svar!

Hadde tenkt at jeg var veldig heldig. :nigo:

Folk kan sikkert være interessert i å bli kjent på byen også - du merker jo hva de er ute etter. Men om du hopper til sengs med en på byen som du ikke kjenner, så er det jo langt fra sikkert du hører noe mer fra han da.

Men dumt å gi alle en kald skulder da, du merker jo fort om det er en som vil bli kjent, eller en som bare vil ha deg med hjem for kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en del eldre enn deg, men kan jo svare for det. Om jeg viser interesse for en dame så trenger ikke det bety at jeg bare vil ha sex med henne og bli ferdig med henne. Det kan bety det, ja, men ofte betyr det rett og slett at jeg liker hennes utseende og personlighet, vil være sammen med henne, og snakke så mye som mulig med henne. Hva jeg tenkte for 15 år siden husker jeg ikke helt, men det kan nok hende det var mer lillehodet som tenkte for meg i fylla.

Om jeg hadde truffet en på min alder (34) som aldri hadde hatt sex hadde jeg nok stusset litt, og kvinner på 34 som aldri hatt sex tror jeg nok ikke jeg har noen match med heller. Da jeg var på din alder hadde jeg sex med 2 stk som aldri hadde hatt sex før. Det var helt ok, men selve sexen var selvfølgelig ikke det samme som å være med ei som har ligget med skostørrelsen sin i antall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en del eldre enn deg, men kan jo svare for det. Om jeg viser interesse for en dame så trenger ikke det bety at jeg bare vil ha sex med henne og bli ferdig med henne. Det kan bety det, ja, men ofte betyr det rett og slett at jeg liker hennes utseende og personlighet, vil være sammen med henne, og snakke så mye som mulig med henne. Hva jeg tenkte for 15 år siden husker jeg ikke helt, men det kan nok hende det var mer lillehodet som tenkte for meg i fylla.

Om jeg hadde truffet en på min alder (34) som aldri hadde hatt sex hadde jeg nok stusset litt, og kvinner på 34 som aldri hatt sex tror jeg nok ikke jeg har noen match med heller. Da jeg var på din alder hadde jeg sex med 2 stk som aldri hadde hatt sex før. Det var helt ok, men selve sexen var selvfølgelig ikke det samme som å være med ei som har ligget med skostørrelsen sin i antall.

:roll: Ja, det hørtes mer interessant ut. :ironi:

Nå trenger det ikke akkurat være noe sammenheng med antall partnere og hvor bra personen er i senga. 38 enkelt knull med ulike personer, gir nok ikke akkurat mer erfaring enn en person som har sex med partneren sin 200 ganger i året, men kun har hatt den ene.

Handler jo om kjemi også, og i alle forhold må man jo lære partneren å kjenne osv. En type som er bittelittegrann å satse på, har ikke akkurat fokus på at du skal pule som en "hore" første gang dere har sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette høres ut som noe jeg kunne ha skrevet for noen år siden, så vet hvordan du føler det.

Jeg vil si til deg at du ikke må bekymre deg, og spar din første gang til en som er verdt det! Sex er best med noen man er forelsket i, og som man kjenner og føler seg trygg på. En som er interessert i mer enn bare sex med deg, vil dessuten se på det som et stort pluss at du ikke har ligget rundt.

Vennene dine sitter kanskje og snakker åpenlyst og uhemmet om sexerfaringene sine, men innerst inne er nok mange av dem misunnelige på sånne som deg som fremdeles har mulighet til å spare det som er så spesielt til en som er helt spesiell!

Jeg sier ikke at du trenger å vente til du treffer en du vet du skal gifte deg med, men ikke gjør det med første og beste bare for å få det unnagjort.

Jeg har hatt sex med noen jeg har angret på, og jeg skulle gjerne byttet tilbake til å føle at jeg satt utenfor og gikk av noe som alle andre drev med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...