Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Hva inneholder baguettene? Jeg har aldri smakt baguetter, har aldri villet, tror ikke det er noe for meg. Men lurer litt på om jeg skal smake, men da vil jeg vite hva som er i baguettene først. Virker som at mange kjøper med seg baguetter når de skal ha noe å spise og er på farten. Vet det er dressing i noen hvertfall, er det det i alle? Hvis ja, smaker jeg nok ikke. Dressing smaker ikke godt. Og er det smør under alt innhold? Hvis ja, så kommer jeg aldri til å smake. Smør smaker helt grusomt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Det er jo helt forskjellig fra baguette til baguett hva som er på dem. Det er jo brød med pålegg. Spør der du kjøper dem og hva det er på dem, noen steder så smører de det du vil ha på også.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Det er jo helt forskjellig fra baguette til baguett hva som er på dem. Det er jo brød med pålegg. Spør der du kjøper dem og hva det er på dem, noen steder så smører de det du vil ha på også. Hmm.. Ok, men hva er mest vanlig at er i baguettene da?
Topplue Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 ost skinke en liten agurk eller papirka bit med smør eller majones er vel vanligst. og kansje et lite salatblad.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå