Gå til innhold

Bever ble korsfestet i Porsgrunn


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Synd sånne idioter ikke blir tatt. Da kunne de fått lov til å prøve det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er virkelig dyremisshandling! få heller litt mer fokus på slike tilfeller enn at de drepte to høner som de skulle spise på alt for Norge.

skjønner virkelig ikke at noen kan gjøre noe slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Glad det ikke var noe islamsk han var spikret på, da ville vel hatmeldingene komme som bare det. Men er det på noe kristen holder vi munnen.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad det ikke var noe islamsk han var spikret på, da ville vel hatmeldingene komme som bare det. Men er det på noe kristen holder vi munnen.:)

Hæ? Det var (er?) jo helt vanlig å spikre folk opp på korset så, hvorfor skulle akkurat dét føre til bråk? Korset er jo et kristent symbol nettopp fordi Jesus angivelig har hengt på et.

Det grusomme her er at noen dreper en bever, snekrer den opp på noen pinner og tar den med på fest. Straff burde de få hele gjengen. Æsj...jeg blir kvalm... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dyreelsker

Idiotene har også tatt den med seg på en fest og lagt bildene på facebook. Da er det bare spørsmål om tid før folk vet hvem de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idiotene har også tatt den med seg på en fest og lagt bildene på facebook. Da er det bare spørsmål om tid før folk vet hvem de er.

Åja. Omtrent som han luringen som torturerte naboens katt ihjel og la bildene ut på sin facebook-konto? Vi burde egentlig holde litt tett om dette. Jeg, mener, ikke lage sånt oppstyr av det når folk blir arrestert fordi de impliserer seg selv gjennom å publisere lovbruddene på sosiale medier. Det er veldig arbeidsbesparende, og hvem vet om ikke disse idiotene etter hvert skjønner at det er dumt å forsyne myndighetene med beviser på denne måten. Da er man tilbake til å etterforske på gamlemåten. Pt gir jo moderne mobiltelefoner uante muligheter for å spontant dokumentere egne lovbrudd og generelle stupiditet gjennom instant publisering i sosiale media. Man kan jo både twittre, fjæsboke og whatnot, rett fra festen/mishandlingen/voldtekten/overfallet/fyllekjøringen, og det er en enorm hjelp for politiet at idiotene ikke har skjerpet bevissthet om at det er dumt. Men selvsagt, de har ikke videre skjerpet bevissthet for noe som helst, ettersom de er tilbøyelige til å gjøre slikt som virker som en god ide der og da, uten motforestillinger. Så kanskje omtale ikke reduserer sannsynligheten for at de skal legge repet om egen hals, i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Synd sånne idioter ikke blir tatt. Da kunne de fått lov til å prøve det samme!

For min del kunne det godt vært skuddpremie på folk som ikke respekterer dyrelivet.

Jeg vet ikke om dere mener det bokstavelig eller ikke, men jeg vet slike meninger finnes. Om det er det, er dere sykere enn de fleste dyremishandlere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gravd meg et digert hull i jorda og sunket nedi, om en av mine unger hadde gjort noe sånt. Herregud for uintelligente tapere av noen sagflishauger.

De burde forøvrig sperres inne og omprogrammeres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en ser hva som skrives når et dyr er blitt drept, tør jeg ikke tenke på hva slags straffer dere pønsker ut som berettiget ved det som verre er, nemlig drap av mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en ser hva som skrives når et dyr er blitt drept, tør jeg ikke tenke på hva slags straffer dere pønsker ut som berettiget ved det som verre er, nemlig drap av mennesker.

Det er nok noen av oss som ikke ser hvordan det er verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dainty

Jeg kjenner jeg blir virkelig, oppriktig lei meg og sint når jeg leser slikt som dette. Jeg kan ikke skjønne hva som bor i mennesker som får seg til å skade forsvarsløse skapninger på denne måten.

Dette er vel bare det siste i en rekke beviser på at det finnes mange mørke ulumskheter gjemt i menneskesjelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...