Gå til innhold

Jeg fortjener en elskerinne.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Vi menn som er kommet øverst på rangstigen.Vi som er sjefer,direktører og middelaldrende.Vi som har alt ansvar,lange arbeidsdager og lever med et høyt stressnivå døgnet rundt.Alle vi skulle hatt en elskerinne.En liten fredelig leilighet å besøke av og til.En elskerinne som tar imot oss,i sexy undertøy,velduftende og som bare har øye for oss.En oase å slappe av i,for å få nye krefter til å takle morgendagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, d var da et beskjedent lite krav. D lar seg nok enkelt løse å lage et regelverk som sikrer dere dette lille x-tra-godet! Hvis dere følger tariffavtaler, bør d jo inn her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi menn som er kommet øverst på rangstigen.Vi som er sjefer,direktører og middelaldrende.Vi som har alt ansvar,lange arbeidsdager og lever med et høyt stressnivå døgnet rundt.Alle vi skulle hatt en elskerinne.En liten fredelig leilighet å besøke av og til.En elskerinne som tar imot oss,i sexy undertøy,velduftende og som bare har øye for oss.En oase å slappe av i,for å få nye krefter til å takle morgendagen.

:hoho::hoho::hoho:

Stå på sjef :ler::ler::ler:

Diva, representant for overdreven bruk av smileys....... :kul:

Trur jaggu faen jeg skal skaffe meg noen unge spretne elskere når jeg blir 50 og er konsernsjef jeg og. Sprite opp livet mitt litt. DET fortjener jeg jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi menn som er kommet øverst på rangstigen.Vi som er sjefer,direktører og middelaldrende.Vi som har alt ansvar,lange arbeidsdager og lever med et høyt stressnivå døgnet rundt.Alle vi skulle hatt en elskerinne.En liten fredelig leilighet å besøke av og til.En elskerinne som tar imot oss,i sexy undertøy,velduftende og som bare har øye for oss.En oase å slappe av i,for å få nye krefter til å takle morgendagen.

Så klart dere trenger det! Det er hardt for en som bare er mann å samle krefter til å kunne takle morgensdagens utfordringer uten hjelp av en kvinne.

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha elsker....NÅ!!! Ikke vente til 50! :frustrert:

Jeg fortjener, fortjener, fortjener..... :hoppe: Alle modne kvinner på 30+ MÅ ha elsker!!! Ellers blir vi så frustrerte atte.....

Vi danner en bevegelse! Én elsker i hver havn....el no sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi menn som er kommet øverst på rangstigen.Vi som er sjefer,direktører og middelaldrende.Vi som har alt ansvar,lange arbeidsdager og lever med et høyt stressnivå døgnet rundt.Alle vi skulle hatt en elskerinne.En liten fredelig leilighet å besøke av og til.En elskerinne som tar imot oss,i sexy undertøy,velduftende og som bare har øye for oss.En oase å slappe av i,for å få nye krefter til å takle morgendagen.

Hvem andre enn menn kan komme med slike utsagn? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Vi menn som er kommet øverst på rangstigen.Vi som er sjefer' date='direktører og middelaldrende.Vi som har alt ansvar,lange arbeidsdager og lever med et høyt stressnivå døgnet rundt.Alle vi skulle hatt en elskerinne.En liten fredelig leilighet å besøke av og til.En elskerinne som tar imot oss,i sexy undertøy,velduftende og som bare har øye for oss.En oase å slappe av i,for å få nye krefter til å takle morgendagen.[/quote']

:kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi menn som er kommet øverst på rangstigen.Vi som er sjefer' date='direktører og middelaldrende.Vi som har alt ansvar,lange arbeidsdager og lever med et høyt stressnivå døgnet rundt.Alle vi skulle hatt en elskerinne.En liten fredelig leilighet å besøke av og til.En elskerinne som tar imot oss,i sexy undertøy,velduftende og som bare har øye for oss.En oase å slappe av i,for å få nye krefter til å takle morgendagen.[/quote']

Og det var seff en gjest som skrev dette innlegget, ja. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg fortjener ei kone - ei søt og behagelig snelle som passer barn, vasker klær, lager middag og sørger for at alt ligger tilrette for meg - men får jeg det neeeida... :-?

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg fortjener ei kone - ei søt og behagelig snelle som passer barn, vasker klær, lager middag og sørger for at alt ligger tilrette for meg - men får jeg det neeeida... :-?

Suz

Nå bidrar du til å forverre/virre kjønnsforvirringa som allerede er stor nok her fra før.....Er du på jakt etter kjerring, Suzy???? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chimp da... jeg er hunkjønn og samboer med en av hankjønn, men kunne likevel tenke med ei kone - fordi det virker så praktisk å ha ei sånn kone a la 50-tallsidealet for husmødre...

Skjønte det nå vel?? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livets datter: Seff er han gift! D er dem alle vettu....

Suzy: Jaaaaa, en sånn kone vil jeg også ha....en sånn huslig liten sak, som svinser rundt m forkle og permanent og traller og synger mens hun koser seg m vinduspuss og gulvvask og klesvask og stryking og støvsuging og syltetøykoking og slakting til jul og maling av påskeegg og ...og....og.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Suzy: Jaaaaa, en sånn kone vil jeg også ha....en sånn huslig liten sak, som svinser rundt m forkle og permanent og traller og synger mens hun koser seg m vinduspuss og gulvvask og klesvask og stryking og støvsuging og syltetøykoking og slakting til jul og maling av påskeegg og ...og....og.....

En sånn en ja :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi menn som er kommet øverst på rangstigen.Vi som er sjefer' date='direktører og middelaldrende.Vi som har alt ansvar,lange arbeidsdager og lever med et høyt stressnivå døgnet rundt.Alle vi skulle hatt en elskerinne.En liten fredelig leilighet å besøke av og til.En elskerinne som tar imot oss,i sexy undertøy,velduftende og som bare har øye for oss.En oase å slappe av i,for å få nye krefter til å takle morgendagen.[/quote']

"...hvor far bliver smigret, hvis fremmede damer siger til ham, at han er dejlig, og han måske derfor kaster sig ud i forelskelse og utroskab..."

Karen Zimsen, forfatter og samlivsrådgiver

Hun snakker om livskrise min venn! Ikke så uanminnelig for middelaldrende menn.

Don´t worry, du kan få hjelp her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i sexy undertøy,velduftende og som bare har øye for oss.

Hvis du har kone/kjæreste/samboer: Tror du ikke hun ønsker det samme av deg? At du bare har øye for henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...