Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått påvist Mortons nevrom og skal til spesialist for utredning mtp operasjon. Noen andre KG-ere som har/har hatt Mortons nevrom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ,jeg har ikke samme som deg i foten men en Nevrinom (nevrinom, schwannom, nevrofibrom, nevrom,) på hånda.

Har ikke operert da min kom og gikk en stund og akkurat nå er den borte igjen.Det er utrolig smertefult

Du må ha masse lykke til med operasjonen og jeg håper du kan poste igjen når du er ferdig?? Jeg er nyskjerrig på denne tilstanden og kjenner /har ikke hørt om andre med lignendes nevrinom.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har fått påvist Mortons nevrom og skal til spesialist for utredning mtp operasjon. Noen andre KG-ere som har/har hatt Mortons nevrom?

Hei!

Jeg har det samme som deg!

Er utrolig smertefult!!!

Har operert to ganger uten hell, nå har jeg også fått det i andre foten :/

Skal prøve bølgetrykkbehandling, så er veldig spent om det fungerer, har slitt med dette i 7 år, er bare 22 år gammel...

Hvilket sykehus skal du på?

Lykke til :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Skrevet

Jeg er 25 år og fikk for et par mnd siden påvist mortons nevrom. Til tider veldig smertefullt når jeg går, akkurat som det kommer og går i perioder.. Har blitt henvist til spesialist, tenker at å operere bort nerven kan gjøre susen. Synd det ikke gikk bra med deg, Linn! Håper det ordner seg til slutt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...