Gå til innhold

urinåpningen..


Fremhevede innlegg

Gjest bente
Skrevet

Hei!

Kommer sikkert til å høres ut som en fjortis, men, jeg lurer så..

Jeg har alltid vært veldig opptatt av utseende på underlivet mitt, og har aldri sett selve

urinåpningen min. Men de siste gangene jeg har vært å "inspisert" har det vært veldig tydelig, ganske stort egentlig.

Kanskje nesten like stort som en halv blyant? Blir jo selvsagt veldig usikker, er dette normalt at det er så synlig?

Føler meg litt dum, men lurer fælt.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, det er normalt!

Endret av SportyShorty
Yrkestittel fjernet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...