Gjest bente Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Hei! Kommer sikkert til å høres ut som en fjortis, men, jeg lurer så.. Jeg har alltid vært veldig opptatt av utseende på underlivet mitt, og har aldri sett selve urinåpningen min. Men de siste gangene jeg har vært å "inspisert" har det vært veldig tydelig, ganske stort egentlig. Kanskje nesten like stort som en halv blyant? Blir jo selvsagt veldig usikker, er dette normalt at det er så synlig? Føler meg litt dum, men lurer fælt..
Gjest cc Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 (endret) Ja, det er normalt! Endret 10. mai 2010 av SportyShorty Yrkestittel fjernet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå