Gjest Rosa Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Haha, dette høres sikkert helt teit ut, men det er et reellt problem for meg. Jeg har nettopp fått ny type og når vi har sex vet jeg ikke om han kommer. Hos tidligere partnere har jeg alltid merket det og de har stoppet etter de har komt. Men hos denne nye så holder han på i en evighet helt til jeg blir så sår eller sliten at jeg må bryte:s Jeg tørr ikke spør "Kom du?" fordi det høres fryktelig teit ut etter at vi har vært sammen en stund:p Vurderte spør første gangen, men regnet med det gikk seg til etterhvert, men det har det altså ikke gjort. Jeg mistenker at han kanskje kommer veldig kjapt og fortsetter for min del (han er veldig opptatt av meg ser dere). Jeg "venter" på at han skal bli ferdig og omvendt:s Også blir det alltid veldig vått etter en stund (ikke plutselig og heller ikke så vått som jeg er vant med med forrige partner, men sædmengden varierer kanskje:s). Har noen ganger sagt spøkefullt at "oi, renner jeg så mye?" og da har han sagt "Det er nok litt meg og". Fatter ingenting jeg:p Dessuten blir den slappere og mindre etterhvert, den svikter liksom. Fordi han kom eller fordi han sliter med potensen? Finnes det gutter som fortsetter etter at de har komt for å være grei mot jenta? Vet det er et rart spørsmål, men jeg er ganske uerfaren og håper noen kan hjelpe meg her:) Vi er 18-20 år og han har mye erfaring i forhold til meg:)
Gjest Syringa_Lilac Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Du må nesten bare spørre han, det er eineste måten du får et svar på.
Gjest Tone Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Det går fint ann å fortsette etter at han kom..Men som regel hvis du går på do etter akten vil du jo kunne presse ut litt sæd, eller få noe på papiret når du tørker deg..Men noen menn har ikke så mye sæd og da kan jeg forstå at du er usikker... Hvis du runkerhan eller suger han? Kommer han da? Det du kan merke det på da er at ballene trekker seg opp, Det betyr at han er på tur til å komme og at det er like før..Hvis du har sex så kan du merke pumpingene i penis når han kommer..Han blir først litt større, for så å pumpe...Prøv å legge merke til dette..Knip gjerne, da merker du det enda bedre.... Pumping(pulseringer i penis )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå