Rime Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 (endret) Jeg har prøvd dette 2 ganger, men det står ikke noen kode i kontoutskriften!! Det står kun beløp, kontoeier, bokføringsdato og forklaring: VISA. Hva gjør jeg? Endret 10. mai 2010 av Rime
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har prøvd dette 2 ganger, men det står ikke noen kode i kontoutskriften!! Det står kun beløp, kontoeier, bokføringsdato og forklaring: VISA. Hva gjør jeg? :klø: Kan du forklare nærmere?
Vindmølle Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Ring banken din. De skal kunne se denne koden i sine systemer. Utover det mener jeg at den normalt sett skal bli synlig på kontoutskriften når reservasjonen bokføres (altså ikke mens beløpet fortsatt kun er reservert)
aluminium Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Den står i nettbanken din om du logger deg på der. Den skal iallefall normalt stå der...
Rime Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2010 Den står i nettbanken din om du logger deg på der. Den skal iallefall normalt stå der... Den står ikke der. Det er 5 dager siden jeg gjorde det.
aluminium Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Står belastningen fra PayPal der da? Hvis ikke, så er det bare banken som er treg, og det hender seg både titt og ofte. Ha tålmodighet...
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 7350PAYPAL--*EXPUSE Sånn ser det ut i tekstfeltet mitt. Sikker på at du ikke har noe slikt? Koden er her 7350. Riktignok fra 2008, så de kan jo ha endret litt på hvordan det fremkommer, men slik sto det altså da jeg bekreftet mitt kort. Hva står det i tekstfeltet ditt?
Rime Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. mai 2010 Står belastningen fra PayPal der da? Hvis ikke, så er det bare banken som er treg, og det hender seg både titt og ofte. Ha tålmodighet... Ja, belastningen står der. Står kun VISA 15 kr :/ får ringe banken tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå