Gå til innhold

PayPal: Link and confirm your debit or credit card

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har prøvd dette 2 ganger, men det står ikke noen kode i kontoutskriften!! Det står kun beløp, kontoeier, bokføringsdato og forklaring: VISA. Hva gjør jeg? :(

Endret av Rime
Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd dette 2 ganger, men det står ikke noen kode i kontoutskriften!! Det står kun beløp, kontoeier, bokføringsdato og forklaring: VISA. Hva gjør jeg? :(

:klø:

Kan du forklare nærmere?

Skrevet

Ring banken din. De skal kunne se denne koden i sine systemer.

Utover det mener jeg at den normalt sett skal bli synlig på kontoutskriften når reservasjonen bokføres (altså ikke mens beløpet fortsatt kun er reservert)

Skrevet

Den står i nettbanken din om du logger deg på der. Den skal iallefall normalt stå der...

Skrevet

Og det tar noen dager før koden vises.

Skrevet

Den står i nettbanken din om du logger deg på der. Den skal iallefall normalt stå der...

Den står ikke der.

Det er 5 dager siden jeg gjorde det.

Skrevet

Står belastningen fra PayPal der da? Hvis ikke, så er det bare banken som er treg, og det hender seg både titt og ofte. Ha tålmodighet...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

7350PAYPAL--*EXPUSE

Sånn ser det ut i tekstfeltet mitt. Sikker på at du ikke har noe slikt? Koden er her 7350.

Riktignok fra 2008, så de kan jo ha endret litt på hvordan det fremkommer, men slik sto det altså da jeg bekreftet mitt kort.

Hva står det i tekstfeltet ditt?

Skrevet

Står belastningen fra PayPal der da? Hvis ikke, så er det bare banken som er treg, og det hender seg både titt og ofte. Ha tålmodighet...

Ja, belastningen står der. Står kun VISA 15 kr :/ får ringe banken tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...