Gjest SmurfeLurfen Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Hei! Gått på p piller noen måneder, hoppet over den siste blødningen i april. Skulle få neste nå i helgen og det gjorde jeg. Men idag merket jeg en klump i bindet! Fant noen andre på nettet som har opplevd det samme og de beskrev det sånn: (Oppdaget nettopp en stor klump i binnet, flat, ca 2cm lang og bred flat, lys farge, men med blod. Fast form, ikke "gele".) Noe sånt var det med meg. En lege har svart at det kan ha samle seg opp slim fordi denne personen hadde gått på p sprøyte 1 år og når hun da fikk mensen så kom det en oppsamling av slim nå. Hva tror dere? Har ikke hatt samleie på mange måneder før sist helg og helgen som var. Går jo som sagt på p piller. Kan jeg ha vært gravid? Ble litt bekymret... :/
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Kjære deg, blodlevringer er helt normalt.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Ja, vet det. Bruker å være mørkerøde klumper. Men denne gangen var det hvitt og en del større, 4 cm kanskje i lengden. Og det var ikke som slim elle blod, men som et lite skinn nesten =s
iskaffe Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Ja, har opplevd det et par ganger. Akkurat sånn som du beskriver! Det var utrolig skummelt. Trodde noe hadde løsnet inni meg, eller at jeg var gravid. Men det har kun skjedd etter at jeg har brukt p-piller (yasmin), så tror det er en slags reaksjon på det. Mest sannsynlig er det vel en slags sopp infeksjon, noe som er vanlig å få når man bruker p-piller. Men uansett, det forvant med en gang jeg sluttet på pillene! Så det er nok neppe noe farlig.
Gjest Blå Fisk Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Det er blodlevring, og det er helt normalt.
Djungelvrål Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 Har hatt blodlevringer i mensblodet bestandig jeg. Er helt normalt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #8 Skrevet 13. mai 2010 Venninnen min fikk ut en hvit klump og masse blod da hun spontanaborterte....
Gjest gjest Skrevet 14. mai 2010 #9 Skrevet 14. mai 2010 tenkte bare å fortelle at jeg har slikt hver gang,som noen her beskriver...en hvit stor hinne,som det ser ut som det er tråder i på en måte er flat,hvit,med tråder/hinner...men selfølgelig litt rød pga blodet...dette er ikke blod lvering,men livmorslimhinna som løsner når man har mensen...jeg får det etter en-to dager med mensen...trodde det var normalt jeg,har lest om flere som har det slikt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå