Gjest Line Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Noen som har prøvet botox mot mye svetting?? Hva har dere betalt? Jeg svetter mye og jeg begynner å bli lei av å måtte tenke og ta hensyn til det hele tiden. Må tenke hver dag på hva jeg kan gå med den dagen, hvilke materiale svetten viser mer i enn andre. Hvilke klær jeg ikke kan bruke o.l. Uro i løpet av dagen om andre ser det. Svette flekker i gensere/topper som ikke går vekk i vask o.l. Jeg har prøvet alt inne deo og apotek produkter, ingenting minsker det. Tips?? Erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #2 Skrevet 30. juni 2012 Jeg vet dette er en gammel tråd, men drar den opp igjen da jeg lurer på akkurat det samme. Jeg bruker både deodoranter og aluminiumsklorid mot svetten, og har vel prøvd det aller meste, men det hjelper ikke nok. Har funnet ut at prisen ligger på ca 6000 kroner de fleste steder, for behandlig av begge armhuler. Så det er absolutt overkommelig selv om det må gjentas flere ganger (når effekten avtar). Takknemmelig om noen har svar og/eller erfaringer å dele. Anonym poster: b3cd5ac00788c7b0b3168160678f14ff
Thalamus Skrevet 9. september 2012 #3 Skrevet 9. september 2012 Drar opp denne jeg og. Lurer på om noen har tatt botox mot svette i ansiktet? Er litt redd for at jeg skal bli seendes ut som jeg har bommet på rynkefjerning...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå