burre Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Hei! Sluttet på p-pillen en uke før brettet egentlig var ferdig. Fikk mensen i normal tid etter endt, fult, brett. En uke etter ferdig menstruasjon, har jeg fått en brunlig og tykkere utlod enn vanlig. Dette har nå vart i 3 dager. Noen som vet hva dette kan være?
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Brunlig utflod før eller etter mens er i 99% av tilfellene hormonkluss. Gi en tid. Forstå det sånn at du har sluttet på P-piller? Da kan ta det ta noen måneder, eller gi seg fort, aldri godt å si når det kommer til hormoner på avveie.
Charlie28 Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Hei! Sluttet på p-pillen en uke før brettet egentlig var ferdig. Fikk mensen i normal tid etter endt, fult, brett. En uke etter ferdig menstruasjon, har jeg fått en brunlig og tykkere utlod enn vanlig. Dette har nå vart i 3 dager. Noen som vet hva dette kan være? Når en slutter på p.pillene anbefales en å ta hele brettet ut for å unngå å klusse mer med hormonene enn nødvendig. Uansett, så bør det gå over etter en stund da kroppen kommer tilbake til "normal". Men det kan gå noen mnd før du er helt tilbake. Får bare være tolmodig..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå