Gå til innhold

Uregelmessig mensen


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei.

Jeg er ei jente på 18 år, fikk mensen da jeg var 13.

noe jeg synes er veldig merkelig er at den ikke er regelmessig,

jeg har hørt det slik at den kan være uregelmessig de første årene,

men jeg har hadt mensen i såpass mange år nå at den burde vært regelmessig.

Noen som har noe erfaring da det kommer til dette?

Det kan jo umulig være normalt.

Kan det være at jeg ikke er så fruktbar?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er syklusen din da? Om dette er noe som bekymrer deg veldig kan du ta det opp med legen din.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan er syklusen din da? Om dette er noe som bekymrer deg veldig kan du ta det opp med legen din.

det varier veldig. Noen ganger kan det gå 1-2 mnd eller mer

Skrevet

Trenger ikke å ha så mye å si, jeg var over 20 år før min mens ble regelmessig. Fikk beskjed av legen om at det ikke var noe farlig, og ikke nødvendigvis så unormalt. Det stabiliserte seg helt da jeg begynte med p-piller.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...