Gå til innhold

Blottere


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg måtte bare spør, siden jeg i mitt noen og tyve år lange liv aldri har sett noen, men har nå "møtt på" 2(!) i løpet av et par mnd.

Jeg bor utenlands, og tilfellene har vært her jeg bor nå.

Begge gangene var på turstier. Historien er også mer eller mindre den samme begge gangene: Jeg går forbi parket bil, døren open, mann sitter å runker, og runkingen blir villere når jeg går forbi. Det var veldig tydelig at begge ville ha tilskuere og ble tent av det.

(Slo opp blotting på wikipedia, der sto det: "Det oppfattes krenkende for andre og er forbudt ved lov og straffbart. Det regnes som et seksuelt overgrep." Visste ikke at blotting ble regnet som seksuelt overgrep.. Yii..)

Noen andre som har opplevd blotting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke blotting, men på en videregående skole stod det to personer og hadde sex på røykehjørnet med maaange tilskuere. Noen filma det til og med. Lurer sannelig på om det faktisk var i russetiden :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlo

En gang. Han var litt vel pågående, og ville knapt slippe meg forbi men prøvde å "tvinge" meg til å se på ham.

Det endte med at han ble tvunget i bakken med buksa fortsatt rundt anklene, mens jeg ropte på en kompis som siden ringte politiet.

Har aldri sett mannen igjen - tror ikke han tør å vise seg i lokalområdet noe mer...siden mitt rop, politi etc førte til at det kom en del tilskuere og mannen hadde fortsatt buksa ved anklene... var visst ikke morsomt å bli vist frem ufrivillig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lotte 32

Hei ja jeg har opplevd noe av det samme, har gått hjem fra byen og sett flere ganger at det er noen som lurer og runker mens jeg går forbi, engang jeg gikk hjem fra byen og der jeg bor er det en kirkegård, jeg pleier som regel ikke gå forbi der, men den gang gjorde jeg det, var litt full tror jeg, da så jeg en mann han stod i porten mens jeg kom gående og når jeg gikk forbi spurte han meg rett ut om jeg vile suge kuken hans, den hadde han i hånden, jeg ble satt ut kan du si, men mannen fikk kuken sin sugd, han sa at han hadde sett meg flere ganger gående, og hadde bestemt seg for å la det stå til, vi har truffet hverandre noen ganger etterpå mMmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ja jeg har opplevd noe av det samme, har gått hjem fra byen og sett flere ganger at det er noen som lurer og runker mens jeg går forbi, engang jeg gikk hjem fra byen og der jeg bor er det en kirkegård, jeg pleier som regel ikke gå forbi der, men den gang gjorde jeg det, var litt full tror jeg, da så jeg en mann han stod i porten mens jeg kom gående og når jeg gikk forbi spurte han meg rett ut om jeg vile suge kuken hans, den hadde han i hånden, jeg ble satt ut kan du si, men mannen fikk kuken sin sugd, han sa at han hadde sett meg flere ganger gående, og hadde bestemt seg for å la det stå til, vi har truffet hverandre noen ganger etterpå mMmm

mMmm. Får håpe han ikke hadde herpes, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest utlogget

Da jeg bodde i Oslo så jeg to menn som holdt på ved Akershus festning.

Går det under blotting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Hr opplevd det en gang. Det var en bil som sto parkert ved veien, og han som satt inni var splitter naken. Det var midt på dagen i solskinnet, så det vr umulig å ikke legge merke til han, men jeg tok meg ikke særlig nær av det egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Jeg har blitt utsatt for blotting en gang, en ekkel fyr som viste seg for meg en kveld jeg hadde vært på kino. Jeg truet ham med å banke ham opp om han ikke dro et visst sted, og vekk ble han! xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner hadde truffet en blotter på vei til jobb. Beklageligvis for ham knakk hun sammen i krampelatter og spurte om han syntes den der var noe særlig å vise fram. Da tuslet han stille og rolig bort igjen ja, det var visst ikke så gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg opplevd to ganger:

1. Meg og veninnen min gikk i 6.klasse på barneskolen. Vi gikk på "sykkelstien" og hadde HELDIGVIS denne dagen valgt å gå av stien og ned på bilveien som gikk paralelt bare den var 3-4m lavere. Vanligvis følger vi stien en km lengre. Da vi gikk nede langs veien hørte vi en mann som ropte. Vi så opp på han (han sto på sykkelstien) og han gikk i en svart frakk. Han spurte "Can I give you houndred pounds for...." også viftet han med den glattbarberte kuken sin. Meg og veninne ble skrekkslagne og tok hverandre i hånden og løpte... helt fram til skolen (5min løping).

2. Jeg var på vei hjem langs en bilvei og på busstoppet sto det en lastebil. Jeg skulle egentlig forbi stoppet men så at på innsiden der sto det en mann og runket for full guffe. Han så rett på meg (var 13-14 år) og smilte. Jeg gikk opp en annen vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Har sett blottere mange ganger, særlig ved Sognsvann. Ikke noe å bry seg om, det er bare å gå videre. Helt ufarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym 18

haha, husker det som det var i går. Jeg gikk i 8 klasse og var hos naboen min, stefaren hennes har blitt anmeldt for blotting for mange år siden , og trodde ikke han skulle gjøre det igjen. Hver gang jeg besøkte stedatteren hans, merket jeg at han så etter meg og smygtittet. Og plutselig en dag , når jeg skulle dra hjem hørte jeg et slags banking på vinduet, og når jeg så stod han i vinduet og var helt naken, jeg var egentlig skrekkslagen ,fordi jeg hadde aldri opplevd noe sånt før. Han dreiv til og med og tok på kjønnsorganet sitt. Så jeg ble redd og løpte hjem igjen , jeg dro aldri dit igjen. Men så har det seg slik at vi bor ganske tett, så det var ikke vanskelig å se han. Årene gikk, og han blottet seg flere ganger. Veien som går til bussholdplassen er rett ved siden av huset hans, kanskje 10 meter unna. Og der måtte jeg gå hver dag , og jeg merket at han stod i vinduet og var naken. Synes det var en sikkelig ekkel følelse, og han var ingen ung mann heller, nærmere 40 år var han.Og han blotter seg for ingen andre, bare meg.Og det som er sjukt, er at han har et behov for å vise seg naken, når jeg går turer eller kjører scooter forbi for å komme til mitt hus. Nå i dag er jeg 18 år, og han blotter seg fortsatt. Og det var faktisk i dag han blottet seg for meg, så det var derfor jeg måtte skrive dette innlegget. Skjønner ikke hvorfor han gidder å blotte seg når det ikke er en dritt som imponerer meg med kroppen hans, han burde skamme seg. Det er jo han som har et problem. Men det jeg kan gjøre er å bare overse det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...