Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Når jeg drikker alkohol så må jeg gå på do flere ganger i løpet av kvelden for å gjøre nummer to. Blir også løs i magen, og det lukter vondt. Er dette normalt? Det er ikke så moro at det skal lukte vondt etter hver gang jeg har vært på do på fest eller byen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Sånn er det for meg også når jeg drikker mer enn jeg bør. Spesielt om jeg har spist mye melkeprodukter den dagen, men det er kanskje bare meg det
Gjest hufsa Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Blir somregel slik dagen derpå for meg. Da bare renner det ut av meg. Fiser og driter som bare tysan.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå