Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Nå har jeg begynt på level 3 på "30 days shred". Jeg har blitt strammere, men ikke gått inn så mye som jeg hadde håpet på.

Til dere andre som har brukt denne videoen: hvor mye gikk dere ned/inn, hva slags kosthold hadde ved siden av og hva gjorde dere etter 30 dager; fortsatte dere å trene level 3 daglig, trappet dere ned eller hvordan har dere gjort det?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke målt meg, men ser at musklene er mye mer definert. Har holdt så og si samme kosthold (1700-2000 kcal pr dag), ganske sunn og spiser ikke brød lenger.

Etter mine 30 dager skal jeg begynne på nytt med litt tyngre manualer og gjøre det 5-6 ganger i uken. :)

Skrevet

Jeg har ikke målt meg, men ser at musklene er mye mer definert. Har holdt så og si samme kosthold (1700-2000 kcal pr dag), ganske sunn og spiser ikke brød lenger.

Etter mine 30 dager skal jeg begynne på nytt med litt tyngre manualer og gjøre det 5-6 ganger i uken. :)

Takk for svar! :) Hvor lenge har du holdt på nå da, og trener du hver dag nå? Har du forresten prøvd noen av Jillians andre dvd'er. Liker 30 days kjempe godt, men tenker at det ville være fint å ha en til, så det ikke blir det samme hele tiden. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har min siste dag i morgen faktisk :) Tok å målte meg nå, virker til at jeg har nogenlunde samme målene, kanskje litt mindre rundt armene. Men er kjempefornøyd uansett jeg. Kroppen er mye mer utholden.

Jeg har trent hver dag, med unntak av totalt tre dager hvor det har vært umulig for meg å holde på. Men ignorerte det og fortsatte med 10 dager av hvert nivå.

Har ikke prøvd de andre dvdene hennes, men lurer meg på om jeg kanskje skal det!

Skrevet

jeg holder på med dette treningsopplegget, er på tredje dagen nå :)

Merker jeg er støl i hele kroppen og er jo genialt for tar jo så kort tid å gjennomføre :)

Skrevet

Jeg har min siste dag i morgen faktisk :) Tok å målte meg nå, virker til at jeg har nogenlunde samme målene, kanskje litt mindre rundt armene. Men er kjempefornøyd uansett jeg. Kroppen er mye mer utholden.

Jeg har trent hver dag, med unntak av totalt tre dager hvor det har vært umulig for meg å holde på. Men ignorerte det og fortsatte med 10 dager av hvert nivå.

Har ikke prøvd de andre dvdene hennes, men lurer meg på om jeg kanskje skal det!

Så flink du har vært/ er! :-)

Om man har strammet opp og føler seg bedre, så er jo ikke målene SÅ viktig. Morsomt å merke at kroppen blir strammere, og jeg kan også merke/ se stor forskjell på musklene, spesielt armer og lår. Supert opplegg! :-)

Skrevet (endret)

jeg holder på med dette treningsopplegget, er på tredje dagen nå :)

Merker jeg er støl i hele kroppen og er jo genialt for tar jo så kort tid å gjennomføre :)

Det ER genialt :jepp: Jeg har søkt litt rundt på nettet, og funnet ut at denne dvd'n blir brukt av mange. Har ikke sett en eneste negativ kommentar i forhold til resultater. Og det der med at det kun er 20 min, gjør det så lett å komme igang hver dag. :)

Er planen din å gå ned i vekt/ stramme opp,eller er du bare interessert i å holde deg i form? Følger du programmet opp med en spesiell kost? Jeg hører Jillian nevne i videoen at det følger en egen kostplan til dette trenigsopplegget, men har rett og slett vært for lat til å sjekke det opp. n

Endret av Mamoli
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Så flink du har vært/ er! :-)

Om man har strammet opp og føler seg bedre, så er jo ikke målene SÅ viktig. Morsomt å merke at kroppen blir strammere, og jeg kan også merke/ se stor forskjell på musklene, spesielt armer og lår. Supert opplegg! :-)

Takk:)

Ja det er helt genialt. Første opplegget jeg faktisk har fullført! Det med kosthold som hun nevner er det som er på hjemmesiden hennes (som koster penger tror jeg?). Det er ikke et eget kosthold til den dvden.

Skrevet

Takk:)

Ja det er helt genialt. Første opplegget jeg faktisk har fullført! Det med kosthold som hun nevner er det som er på hjemmesiden hennes (som koster penger tror jeg?). Det er ikke et eget kosthold til den dvden.

Så kan du jo ha god samvittighet! :)

Jeg trodde kostholds tips var å finne på dvd'en jeg, men er det ikke det, får man jo bare prøve å holde det normalt sunt. Jeg har prøvd meg litt på Grethe Roede kosten tidligere, men det ga ingen resultater- bare en masse energibruk, i forhold tl det at jeg fikk en helt desperat trang til å telle ckal. Kan ikke være helt bra å bli så oppsatt på kalori-telling heller..

Skrevet

Jeg spiser generellt sunt, men er i eksamensperioden hvor det er veldig fort å kjøpe en sjokolade/smågodt når man skal lese, men ved hjelp av treningsprogrammet får jeg mye mindre lyst på slike ting. :)

Jeg har vært flink til å trene tidligere, men etter påske har både kosthold og treningsvaner bare sklidd ut. Så fant jeg denne dvd'en nevnt på et forum og det var en ypperlig måte å komme seg ut av sofaen på (vel, det tok en uke før jeg hadde dvd'en til jeg begynte..).

Er også fryktelig dårlig i styrketrening og unngår det som pesten sjøl når jeg trener, greit å bli tvunget til det.

Skrevet

Jeg gikk ikke ned noe som helst i kg, men gikk ned 3 cm i midje og 5 cm ved navle. Ikke noe på lår og rumpe (der jeg kunne tenkt meg å ta av), men har blitt sterkere i allefall.

Etter at jeg var ferdig har jeg bare fortsatt med vanlig trening ca. 4 - 5 dager i uken, og resultatet har holdt seg :)

Spiser sunt :)

Skrevet

Flott å høre :D Skal begynne på sjette i dag og merker øvelsene går bedre og bedre :) Gruer meg til level 2 og 3 :P

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå begynt på nytt, og denne gangen med 2kg vekter (ååå så støl i bicepsen). Var skikkelig pingle og gikk for 1kg første gang, men så resultater lell. Så dette blir spennende :)

Skrevet

Fortunatus: Litt vanskeligere å opprettholde sund kost i eksamensperiodene ja,jeg kjenner til det der men for min del er det ennå vanskeligere å opprettholde de gode treningsrutinene; Jeg har 2 mnd'r med eksamner foran meg nå, og jeg er typen som får dårlig samvittighet av å droppe lesinga til fordel for trening- når jeg vet jeg har behov for lesinga.. Da er det iallefall flott at det kun tar 20 minutter, og at det kan gjøres hjemme! ;)

Jeg synes forresten level 3 er lettere enn level 2.. Jeg var helt skjelven etter jeg de første treningsrundene på level 2. hehe. Men det er jo forskjellig fra person til person, hvilke øvelser som passer for en og hvilke øvelser man synes er tunge.

Ma03: godt å høre resultatene har holdt seg. Jeg tenker å begynne med litt annen trening etter eksamensperioden er ferdig, og da blir det jo ikke like mye trening med Jillian, men en kombinasjon av hennes opplegg og et eller annet annet. Bra å høre at det er mulig å opprettholde resultater alikevel! :-)

AnonymBruker: 2 kg? vet faktisk ikke hvor mye mine veier, men tungt er det! Men på armene sliter jeg med å stramme opp... Strammer jeg musklene, kan jeg tydelig se dem- har fått skikkelige muskler i armene. Men fettet gir ikke slipp alikevel.. "mormor-armene" sitter godt ;)

Skrevet

Mine manualstenger veier 2,5 kg alene så jeg kjenner det godt i armene...

Tok meg en liten frihelg, men gjennomførte økt 8 i level 1 nå :) Nå er det jo også så fint vær at jeg skal nok ta meg en joggetur eller to denne uken i tillegg.

• 3 uker senere...
Gjest Bygdejenta
Skrevet

Jeg er kun på 2. dagen på nivå 1, og er skikkelig støl i enkelte muskler. Satser på at jeg klarer å holde ut i 30 dager. :) Jeg håper også at jeg vil ta av noen kilo, og miste noen centimeter. Er ikke i god form fra før av, så jeg er meget spent på hvordan nivå 2 og 3 kommer til å bli. Nivå 1 går forsåvidt bra, og formen kan jo ikke gå annet enn oppover hvis jeg holder ut :)

Skrevet

Jeg er på dag 26 og tror ikke jeg har gått inn så mye i cm, men har helt klart fått mer definerte muskler på armene og lårene.

Lurer på hva jeg skal gjøre når jeg er ferdig. Jeg vurderer å prøve "no more trouble zones" av Jillian Michaels. Noen som har prøvd den?

Skrevet (endret)

Denne var den første dvd'en jeg prøvde når jeg begynte å trene, og syntes den var helt genial. Men jeg gikk ikke ned, og mista ikke nevneverdige cm heller. Mer utholden ble jeg, så jeg prøvde å ikke være skuffa.

Min personlige mening er at det opplegget er mangelfullt hvis man virkelig ønsker mindre fett/vektnedgang. Jeg er derimot veldig fan av de andre videoene hennes, og syntes Jillian Michaels er ei herlig dame og en super trener.

Men ettersom jeg har testa og prøvd ut diverse videoer, trenere og treningsformer, synes jeg ikke lenger 30 Day Shred er like genialt. I såfall tror jeg man må være en supersize amerikaner, da tror jeg det funker!

Jeg vet at det finnes noen som har hatt store endringer på vekt og cm, men 90% av de jeg har lest kommentarene til (på norske og utenlandske forum), ser ingen forskjell etter endte 30 dager.

Altså, hvis man faktisk ønsker noe som varer mer enn 30 dager (og det antar jeg mange gjør siden de fleste spør hva andre gjør videre), så velg et annet program :)

Endret av Clucky
Skrevet

Jeg har akkurat lastet ned videoen og tatt en titt på level en. Tror sannelig jeg skal begynne med dette. Jeg vet at jeg har 30 minutter til overs hver eneste dag og jeg kan ikke komme på en bedre måte å bruke de på :)

Gjest Bygdejenta
Skrevet

Så bra Bringebærjenta! :)

Jeg er fersk i gamet, og skal ha den 3. dagen i dag. Er ordentlig støl, så lurer virkelig på hvordan det vil bli :S Men skal klare det! :)

Lykke til med første treningsøkt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...