Gå til innhold

Vanlig at jenter måler penis?

Fremhevede innlegg

Gjest john939john
Skrevet

Har vært sammen med henne en god stund nå, og vi er begge i midten tyveårene, og en dag før vi skulle ha sex, så spurte hun om hun kunne få måle penis. Ble litt overraska, og tror vel det var mest ment på gøy?

Uansett, så fant vi ikke målebånd akkurat da, og lot vel det være med det. Men, i går sa hun at hun skulle ta med målebånd neste gang hun kom til meg, litt lattermild stemme, men tydelig at hun mente det.

Bryr meg ikke så veldig mye egentlig, men hvorfor vil dere jenter vite det ned til minste cm? :P Holder det ikke å vite om han er større eller mindre enn de dere har hatt tidligere f. eks?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca26
Skrevet

Har vært sammen med henne en god stund nå, og vi er begge i midten tyveårene, og en dag før vi skulle ha sex, så spurte hun om hun kunne få måle penis. Ble litt overraska, og tror vel det var mest ment på gøy?

Uansett, så fant vi ikke målebånd akkurat da, og lot vel det være med det. Men, i går sa hun at hun skulle ta med målebånd neste gang hun kom til meg, litt lattermild stemme, men tydelig at hun mente det.

Bryr meg ikke så veldig mye egentlig, men hvorfor vil dere jenter vite det ned til minste cm? :P Holder det ikke å vite om han er større eller mindre enn de dere har hatt tidligere f. eks?

Jeg bryr meg ikke om det.. Så teit ting å gjøre. Måle den liksom. Hvorfor det? Man ser jo med det blotte øyet om den er liten eller stor.

Skrevet

Jeg har opplevd dette et par ganger. Tror nok bare de var nysgjerrige og jeg tenkte ikke noe særlig over det. Greit å få de nøyaktige målene ihvertfall.

Gjest Bianca26
Skrevet

Jeg har opplevd dette et par ganger. Tror nok bare de var nysgjerrige og jeg tenkte ikke noe særlig over det. Greit å få de nøyaktige målene ihvertfall.

Jeg skjønner ikke helt hva man skal med de målene

Gjest MikeWaters
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva man skal med de målene

Ikke jeg heller, har heller aldri opplevd dette.

Skrevet

Litt lattis at sitatet ditt er : Imagination is better than knowledge" eller noe i den duren..

vel jeg har dette som generell leveregel, jeg tilpasser ikke sitaten etter vær enkel debatt, den passer ikke i alle sammenhenger. hvis du vet om en bra som alltid passer, let me know.

dessuten hjelper det svært litte å FORESTILLE seg at man har en stor pikk inni seg... så i den sammenhengen vil jeg heller VITE hva jeg har med å gjøre får jeg går ned den veien.

Skrevet

Dette skjer dessverre oftere enn man tror. Kvinner ser ut til å være mer og mer besatt over dette med penisstørrelse. Grunnen til at de gjør det er definitivt for å sammenligne med andre. Jeg ville aldri latt noen måle meg slik. Er hun så besatt av dette, ville jeg sparket henne ut døra. Jenter som måler sex i antall cm er som oftest dårlige i senga sjøl, fordi de henger seg opp i detaljer og ikke bare lar nytelsen ta dem.

eller så er man god i senga å vil ikke kaste bort tiden med en som er liten, når man fortjener bedre. men å komme med linjal synes jeg er idiotisk. man ser som den er stor eller ikke og man kan fint finne ca hvor stor uten linjal.

Skrevet

Jeg kan ikke begripe hva man skal med disse målene..

Han: "skal vi ha sex?"

Hun: "kanskje, jeg må bare måle om du er stor nok"

eller? :skravle:

Skrevet

Jeg kan ikke begripe hva man skal med disse målene..

Han: "skal vi ha sex?"

Hun: "kanskje, jeg må bare måle om du er stor nok"

eller? :skravle:

er det slik du får en dame til sengs første gangen "skal vi ha sex?" ? da er nok ikke penis størrelse ditt største problem....

Skrevet

er det slik du får en dame til sengs første gangen "skal vi ha sex?" ? da er nok ikke penis størrelse ditt største problem....

1. Jeg er jente

2. Det var vel ment litt mer billedlig. Jeg skjønner altså ikke hva man skal med disse målene.

Skrevet

1. Jeg er jente

2. Det var vel ment litt mer billedlig. Jeg skjønner altså ikke hva man skal med disse målene.

vel for alt jeg vet får du damer til sengs også.

jeg liker å vite hva jeg har med å gjøre. men jeg tar som sagt ikke opp noen linjal, men hvis jeg merker han er liten går vi sannynligvis ikke lengre.

Gjest Gjest
Skrevet

vel for alt jeg vet får du damer til sengs også.

jeg liker å vite hva jeg har med å gjøre. men jeg tar som sagt ikke opp noen linjal, men hvis jeg merker han er liten går vi sannynligvis ikke lengre.

Hvordan merker du at han er liten? Venter du da til han har kledd av seg for så å be ham kle på seg igjen?

Tror jeg skal begynne å gjøre dette med kvinner. Ta et dypp og dersom hun er stor og slapp der nede, trekker jeg meg bare ut igjen og ber henne kle på seg.

Skrevet

jeg kjenner det! jeg vet ikke med deg men jeg tar gjerne på den jeg skal ha sex med før vi begynner.

og ja det har skjedd at jeg har bedt han gå. FØR vi begynnte sexen.

men om jeg skal ligge å late som jeg liker det og finner det opphissende å ha en pikk på størrelse med en lillefinger inne i meg ser jeg ikke poenget med å i det hele tatt begynne.

hvis jeg ber han gå FØR vi begynner sparer jeg opp begge en pinlig opplevelse. og han har fortsatt sjansen til å prøve seg på noen andre.

Gjest Bianca26
Skrevet

jeg kjenner det! jeg vet ikke med deg men jeg tar gjerne på den jeg skal ha sex med før vi begynner.

men om jeg skal ligge å late som jeg liker det og finner det opphissende å ha en pikk på størrelse med en lillefinger inne i meg ser jeg ikke poenget med å i det hele tatt begynne.

hvis jeg ber han gå FØR vi begynner sparer jeg opp begge en pinlig opplevelse. og han har fortsatt sjansen til å prøve seg på noen andre.

Jojo men du trenger ikke akkurat målebånd for å finne det ut.

Gjest Bianca26
Skrevet

Men har han alltid stå når du tar på den først. En slapp en er da vanligvis ganske liten når den er slapp, men blir ofte en del større når den står.

Gjest Gjest
Skrevet

eller så er man god i senga å vil ikke kaste bort tiden med en som er liten, når man fortjener bedre. men å komme med linjal synes jeg er idiotisk. man ser som den er stor eller ikke og man kan fint finne ca hvor stor uten linjal.

Fortjener bedre? Så herlig arrogant og jævla nedverdigende for de som ikke duger for deg... Du høres ut om en flott person.

Gjest Gjest
Skrevet

Men har han alltid stå når du tar på den først. En slapp en er da vanligvis ganske liten når den er slapp, men blir ofte en del større når den står.

Selvsagt har han alltid stå... hun er jo så deilig at hun fortjener bedre... Det kommer helt an på settingen om jeg får stå av litt fomling utenpå buksa eller ikke. Og jeg har virkelig en liten slapp, og vokser mye når jeg blir hard. Men uansett hadde ikke dette vært noe problem i dette tilfellet. Jeg hadde dumpet henne på grunn av personligheten hennes lenge før hun hadde fått klådd på'n...

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Kunne aldri falt meg inn en gang, jeg har ikke tenkt tanken. Aner ikke hvor stor han er, vet bare at vi har det bra. Skulle det forandre seg om det viste seg at han var mindre enn normalen? Jeg tror ikke det. Dessuten har jeg lagt merke til at kjæresten min sin penis varierer fra gang til gang. Det har vel å gjøre med hvor klar han er, om han er stressa og sånt. Det er så mye som spiller inn når det gjelder sex, og størrelse og tranghet vil jeg si har lite å si i det store bildet.

Du som sier at du ikke har sex med en som er liten - hvordan kan du slå fast at det er så ille, når du ikke en gang prøver?

Det hjelper for øvrig ganske lite å ligge å tenke "Herregud, bitteliten tissemann" mens man har sex heller. Man har ikke bra sex om man er innstilt på å bli misfornøyd.

Skrevet

Jojo men du trenger ikke akkurat målebånd for å finne det ut.

nei men nå har jeg hele tiden påpekt at jeg ikke bruker målebånd eller linjal.

ja det har de. jeg går ikke akkurat rett til pikken så fort det blir en seksuell spenning. etter ,litt kyssing er de alltid harde. jeg dømmer ikke utifra slapp tilstand. hvor mye en pikk vokser varierer veldig.

Fortjener bedre? Så herlig arrogant og jævla nedverdigende for de som ikke duger for deg... Du høres ut om en flott person.

vi diskuterer ikke personligheter, vi diskuterer sex!

og jeg mener at når man er god og selvsikker på noe har man rett til å forvente semme nivå tilbake. enten det er i jobbsammenheng, av venner, i senga og i de aller fleste sammenhenger der du sammarbeider med andre.

det er ingen ting galt med å vite hvor du står å ikke gå for noe som er under (da snakker vi ikke bare størrelse) det du fortjener!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...