Gå til innhold

selskapsantrekk v2


monkey

Anbefalte innlegg

hei alle sammen!!!

beklager å lage det samme emnet om igjen,men kun slik,kan poste min bli sett..

jeg trenger råd ang selskapsantrekk likeså som de to andre tidligere. er gangske lav,så er ikke bekymret for lengden på kjoelene,de ville rukket med til knærne eller lengre.

ville dere ha på disse kjolene i bryllupp?

post-35927-1273392161,9084_thumb.jpg

post-35927-1273392179,4949_thumb.jpg

post-35927-1273392192,3482_thumb.jpg

takker for seriøse svar. har ikke bestilt varen enda,men må det ganske snart som brylleuppet nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som det alltid blir skrevet, dette kommer jo litt an på hvordan du styler antrekket.

Selv ville jeg aldri vurder den blå nr 2, den syntes ikke jeg var egna til bryllup. (NB! Min mening)

Men, den røde syntes jeg så fin ut som bryllupskjole, men kanskje med et sjal el over skuldrene, er jo noe med å ikke vise for mye naken hud i bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Distiller

Jeg synes 1 og 3 kan fungere i et bryllup, men ville aldri gått med nr. 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner hva du mener(rød kjole).. tenker bare at det er sommer,at man ikke skal være fulldekket heller, tenkte det kan bli fint men en topp under som skal dekke det meste av brystpartiet...men hva mener du med at den passet som brudekjole?at det er noe en brud ville gå med og ikke gjest?...hva synes ellers dere om den første blå kjolen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 og 3 går an, 2 så mer ut som en natt/underkjole..

Dessuten mente første svar Bryllupskjole ikke brudekjole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner hva du mener(rød kjole).. tenker bare at det er sommer,at man ikke skal være fulldekket heller, tenkte det kan bli fint men en topp under som skal dekke det meste av brystpartiet...men hva mener du med at den passet som brudekjole?at det er noe en brud ville gå med og ikke gjest?...hva synes ellers dere om den første blå kjolen forresten?

En topp under "fulldekker" vel mere enn et tynnt sjal over skuldrene? Å så vill jeg heller brukt et litt "dekkende" smykke i utrigningen.

OG!Jeg mente den passa til å gå som gjest i et bryllup, ikke som antrekk på en brud.

Den øverste blå var og fin, men jeg fikk litt mere sommerkjole-følelse av den, enn selskapskjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...