Tutta_88 Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Har gått på Yasmin i ca. fire år nå, men første gang jeg har hatt blødninger mellom menstruasjonene. Har hatt småblødninger i ca. to uker nå og har ikke hoppet over mensen på flere måneder. Noen som vet om dette er vanlig eller om jeg burde oppsøke lege? Kan det bety graviditet? Håper noen vet På forhånd takk for svar!
Gjest Tsunade Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Har opplevd det samme selv med Yasmin hvis jeg ikke har tatt pillen til NØYAKTIG samme tidspunkt hver dag. Om jeg så bare slingret en time før eller etter. Kanskje dette er tilfelle for deg? Kjedelig, men ikke farlig. Ved begynnelsen av et svangerskap opplever mange såkalte festningsblødninger, dvs, at det befruktede egget fester seg i livmoren. Disse varer et par dager. Hvis du føler deg urolig og bekymret, gå til legen og ta en grundig sjekk. Som min fastlege sa: 'Kvinner skal ta godt vare på underlivet sitt. Det er bedre å gå én gang for mye enn én gang for lite.' Håper noe av dette kan være til hjelp.
Tutta_88 Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2010 Har aldri vært særlig flink til å ta pillen til samme tid hver dag og har aldri opplevd at dette har skjedd før, så tror ikke det er grunnen. Får kanskje ta en test for å være sikker på at jeg ikke er gravid da Om ikke blir det vel en tur til legen. Tusen takk for svar, var til stor hjelp
Gjest Tsunade Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Bare hyggelig, vet hvor stressa man kan bli når det er noen uregelmessigheter nedentil...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå