Gjest frøken nesevis Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Heisann! Jeg vurderer å ta neseoperasjon. Er 25 år med et normalt utseende, men har alltid vært misfornøyd med hvordan nesen min ser ut.. Den er veldig spiss, stor og utstående, jeg haaaater å se meg selv i profil. Bor i Bergen, og har kikket litt på nettet, så vet at det finnes noen klinikker her som jeg kan gå til for å få jobben gjort. Noen som har anbefalinger å komme med her? Hvilke klinikker har bra omdømme, og hvilke bør jeg styre unna? Lurer på å ta en konsultasjon bare for å høre litt om hvordan de vil hjelpe meg og hva det vil koste, men først vil jeg være sikker på hvor jeg bør gjøre inngrepet. Regner med en kostnad på 30 000,- Sinnsykt dyrt, synes jeg, så må nok bli til neste sommer... og i en ferie, slik at jeg slipper å gå med bandasje over nesen min på jobben i barnehagen. Vil ha minst mulig oppmerksomhet rundt at jeg vil forandre på nesen min, vet jo at folk kommer til å legge merke til det uansett, men mens jeg har på bandasje, vil jeg nødig være i arbeid... Hvor lang tid tar det etter en operasjon at en kan ta av gipsen da? Noen med erfaringer? Da vil jeg gjerne snakke med deg!! Hilsen frøken nesevis
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Heisann! Jeg vurderer å ta neseoperasjon. Er 25 år med et normalt utseende, men har alltid vært misfornøyd med hvordan nesen min ser ut.. Den er veldig spiss, stor og utstående, jeg haaaater å se meg selv i profil. Bor i Bergen, og har kikket litt på nettet, så vet at det finnes noen klinikker her som jeg kan gå til for å få jobben gjort. Noen som har anbefalinger å komme med her? Hvilke klinikker har bra omdømme, og hvilke bør jeg styre unna? Lurer på å ta en konsultasjon bare for å høre litt om hvordan de vil hjelpe meg og hva det vil koste, men først vil jeg være sikker på hvor jeg bør gjøre inngrepet. Regner med en kostnad på 30 000,- Sinnsykt dyrt, synes jeg, så må nok bli til neste sommer... og i en ferie, slik at jeg slipper å gå med bandasje over nesen min på jobben i barnehagen. Vil ha minst mulig oppmerksomhet rundt at jeg vil forandre på nesen min, vet jo at folk kommer til å legge merke til det uansett, men mens jeg har på bandasje, vil jeg nødig være i arbeid... Hvor lang tid tar det etter en operasjon at en kan ta av gipsen da? Noen med erfaringer? Da vil jeg gjerne snakke med deg!! Hilsen frøken nesevis Hei jeg har nettopp tatt operasjon i Bergen. Hei jeg har nettopp tatt operasjon i Bergen. hvis jeg får din msn kan vi snakke der.. så kan jeg svare deg så godt jeg kan..
Gjest tyah Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Bumper denne tråden! Har dere noen anbefalinger til klinikker i Bergen??
Gjest BB Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Jeg tok en nesekorreksjon ved Plastikkirugisk Institutt for en stund siden. Har fortsatt mye hevelse igjen, men så langt ser det lovende ut. De ansatte er veldig hyggelige.
Mamma1 Skrevet 31. mars 2012 #6 Skrevet 31. mars 2012 Har gjort det samme.ved Plastikkirurgisk institutt for mange år siden, var veldig fornøyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå