Gjest AnonymBruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Heisann! Jeg er nå på mitt første brett med ppiller, og har begynt på "sukkerpillene". Tingen er at jeg nå har fått mensen. Betyr det da at jeg skal starte på et nytt brett med piller(altså piller med hormoner..), eller skal jeg fortsette til sukkerpillene er tømt også? Setter stor pris på svar.
Gjest Iah Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Du skal ha 7 dagers opphold, så fortsett med sukkerpillene til det er tomt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå