Gjest lillagubban Skrevet 8. mai 2010 #1 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg skal flytte til ny hybel innenfor Oslo. Har ikke så mye møbler, men har en stor seng, stor kommode og litt smårusk, samt en god del bagasje. Så trenger kanskje sånn type varebil; så jeg får inn de største tingene, men kan jo dra flere ganger. Hvor kan jeg billigst leie bil til å flytte med? Hvilet selskap er billigst Er det noen spesielle dager/tider det er billigere å leie enn andre? Jeg er 23 år og har hatt lappen i ca 5 år. Kan muligens prøve å finne noen andre som kan kjøre for meg hvis jeg er for ung til de gode tilbuda;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. mai 2010 #2 Del Skrevet 8. mai 2010 Rent a wreck har biler i alle størrelser, forholdsvis billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 8. mai 2010 #3 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg mener Sixt skal være relativt rimelige også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. mai 2010 #4 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg mener Sixt skal være relativt rimelige også... Mange bensinstasjoner leier ut hengere i forskjellige størrelser, åpne og lukkede. Det vil jeg anta blir rimeligere enn å leie bil. Har du hengerfeste på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. mai 2010 #5 Del Skrevet 8. mai 2010 Mange bensinstasjoner leier ut hengere i forskjellige størrelser, åpne og lukkede. Det vil jeg anta blir rimeligere enn å leie bil. Har du hengerfeste på bilen din? Hvor står det at hun har bil? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. mai 2010 #6 Del Skrevet 8. mai 2010 Hvor står det at hun har bil? :klø: Jeg gikk visst litt i surr her . Har lest omigjen, hun skriver at hun muligens kan få noen til å kjøre. Hvis vedkommende da har bil med hengerfeste, vil det bli rimeligere å leie en henger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillagubban Skrevet 8. mai 2010 #7 Del Skrevet 8. mai 2010 Har ikke bil desverre, ellers hadde det ikke vært noe sak Kjenner heller ingen med bil i hele landsdelen Men skal kunne klare å få tak i en ekstra sjåfør, hvis leieselskapene har regler på hvor gammel man må være, hvis jeg får ordnet det i god tid Noen som vet hva aldersgrense på Rent a Wreck i Oslo, eller har bedre øyne enn meg og ser om det står noen plass på hjemmesiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå