Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ellers takk, men du har ikke en øl? :skaal:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar gjerne litt :popcorn: , og en øl, så kan vi sitte sammen på gjerdet, for du beskriver livet ditt, nesten slik jeg skulle beskrevet mitt.

Kos deg på gjerdet :klemmer:

Skrevet

Tråden ryddet for avsporinger og noen innlegg flyttet hit

Bond, mod

Skrevet

Kan jeg sitte sammen med dere??? Tar med :sjokolade: og :kaffekopp: med noe attåt ;)

Skrevet (endret)

Du sier det helt fantastisk Margareth! Jeg joiner dere på gjerdet! :briller2::popcorn::perebrus::sjokolade::kaffekopp::skaal::vin::klemmer::jepp:

Endret av Hitgirl81
Gjest brutal_mann
Skrevet

Øh.. .Hva med oss her borte da? Vi som er på jordet her borte... :sukk: Kan ikke dere heller klatre over gjerdet? :cool:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Øh.. .Hva med oss her borte da? Vi som er på jordet her borte... :sukk: Kan ikke dere heller klatre over gjerdet? :cool:

Sitte der nede på jordet å bli skitten mener du? Nei, da joiner jeg heller gjengen på gjerdet.

Skrevet (endret)

Det går da godt an å samtale og ha det hyggelig uansett hvor vi befinner oss. Herved inviterer jeg dere som *hosthost* ...er helt på jordet, til å komme nærmere så vi slipper å sitte og skrike til hverandre. Snacks og livsvisdom nok til alle her vet dere. ;)

Endret av Margareth
Skrevet

Stoler ikke på kvinnfolk lengre. Det er sikkert et elektrisk gjerde. Og popcornet er sikkert poppet i palmeolje som plugger tett arteriene... :jepp:

Skrevet

Næmmen, det var da fælt da?!? Har livet virkelig vært så slemt mot deg? *tror jeg får stryke katten på en dyrevennlig måte i nakken, slik at godmurren kommer frem igjen* :kose:

Skrevet

Men TS, kjærlighet er jo pokker noe av det vanskeligste og beste i livet da. Det tar et helt liv å finne ut av. Men jeg tror du har fått mange gode råd her. Uten at du er tydelig selv på hvem du er og hva du vil så blir du udefinerbar og mottakelig for absolutt alle. Men det tar noen forhold og litt læring å finne ut av nettopp de tingene har jeg funnet ut. Man lærer litt mer om seg selv hver gang. Gjelder å ikke miste motet.

Og man må våge, og risikere å gå på trynet igjen og igjen, men det må da være lov å ta en pause på gjerdet eller jordet om man vil :fnise: . Bare ikke gi opp!

Skrevet

Men TS, kjærlighet er jo pokker noe av det vanskeligste og beste i livet da. Det tar et helt liv å finne ut av. Men jeg tror du har fått mange gode råd her. Uten at du er tydelig selv på hvem du er og hva du vil så blir du udefinerbar og mottakelig for absolutt alle. Men det tar noen forhold og litt læring å finne ut av nettopp de tingene har jeg funnet ut. Man lærer litt mer om seg selv hver gang. Gjelder å ikke miste motet.

Og man må våge, og risikere å gå på trynet igjen og igjen, men det må da være lov å ta en pause på gjerdet eller jordet om man vil :fnise: . Bare ikke gi opp!

Trådstarter her igjen. Takk for alle gode svar og gode råd. Mange som er i samme båt, skjønner jeg. Nå er det ca. en uke siden jeg frustrert skrev tråden min. Og det rare er at jeg nå har en ro i meg som jeg ikke har hatt før. Har moderert meg litt og gir vel ikke heelt opp tanken på å finne en som kan passe for meg..;-) Men har funnet ut jeg skal sitte på gjerdet en stund, og gir meg selv et halvt år uten noen mann i livet mitt. Høres kanskje lite ut for noen, men for meg er det mye. Og det føles som sagt veldig godt!

Jeg går turer, besøker venner, føler en ro og harmoni i meg selv som jeg ikke har hatt før. Jeg har analysert meg og min oppføresl og person og ser at jeg er nødt til endre en del. For det første slutte å tro at hver mann som kaster et blikk på meg kan vise seg å være prinsen. Jeg har tenkt over hva slags type mann jeg søker og hva jeg vil ha. Og har også funnet en trygghet i meg i at om han ikke liker meg som jeg er, så får han finne seg en annen. Jeg vet at den som til slutt får meg får det godt! :-) Jeg vil ikke tekkes alle og enhver, da bare vasker jeg ut den jeg er. Jeg må finne igjen meg selv og stå for det, og tørre å ta sjansen på å miste dem. (Har jo gjort det hittil, så er godt trent :-).Jeg overlever har jeg sett, så da er det bare å krumme nakken og lete videre - på mine premisser.

Inntil videre sitter jeg på gjerdet og knasker popcorn sammen med dere andre :-)

Takk til alle som har satt håp i meg igjen :-)

Skrevet

Så bra TS! Dette høres bra ut! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...