Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Silja
Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 20 år, 160 høy og nå 53kilo. Vet at dette er normalt! Men siste måndene har jeg fått et annerledes syn på meg selv, og det begynte med å endre kosthold til et sunnere kosthold, og mer trening. Greit nokk dette! Men så ble det mindre og mindre porsjoner.. Og de siste 2 måndene har jeg kastet opp de lille jeg har spist.. Gått fra 58 til 53 kilo på ca 1,5 månder! Først veldig fornøyd med dette, og tenkte det var bare å slutte å spy nå, og spise sunt å trene. Men nei, ikke så enkelt som jeg trodde! Klarer kansje 1 dag med normal spising, dagen etter er jeg ikke sulten og spiser ikke.. 3 dagen må jeg spise, får å klare å trene.. Men ender alltid opp med å spy igjen!

Så nå lurer jeg på om noen har råd til meg? Nei, jeg kommer ikke til å oppsøke profesjonell hjelp! Har tidligere hvert selvskader, og klarte å ordne opp i det selv.. Dette er nokk litt mer krevende, men jeg skal klare det! Jeg trenger hjelp til å forstå at jeg ikke spiser for mye.. Spiser jeg en appelsin f.eks, kan jeg føle jeg har spist for mye og spy! Det har nokk ikke gått helt opp for meg at jeg har et problem ennå, men jeg håper det gjør det snart.

Håper noen kan gi meg gode råd!

Videoannonse
Annonse
Gjest *Twinklestar*
Skrevet

dette er nok ikke noe du klarer å komme deg utav på egenhånd. du blir nødt til å i hvertfall få noen som står deg nær til å støtte deg. helst bør du ta en tur til legen og fortelle om problemet ditt...

lykke til :klemmer:

Skrevet

Det virker som om du har byttet ut en type selvskading med en annen. Du trenger profesjonell hjelp.

www.iks.no

Skrevet

Kjære AnonymBruker

Jeg stenger denne tråden nå.

Jeg vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien.

Vennlig hilsen Yvonne (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...