Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sitter og ser på fredag.Der var noen av de norsle fotballfruene.

Hva synest dere om disse?Er de bare ute etter oppmerksomhet?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser bloggen til hun ene ( www.fotballfrue.blogg.no ) og jeg har lest den lenge. Syntes hun virker ufattelig snill og god, og jeg har ingen grunn til å tro at hun kun er sammen med Lars Kristian for oppmerksomheten. Det virker for meg at hun elsker han.

Uansett, tjener norske fotballspillere så utrolig mye da og er det så mye oppmerksomhet rundt de? Jeg er litt under gjennomsnittet intrissert i fotball, men hadde aldri hørt om Lars Kristian før jeg leste bloggen hennes. Og jeg kan navnet til en del fotballspillere. De jobber som regel selv + at hun tjener litt på bloggen.

Gjest lolita___
Skrevet

Helt enig med deg som skrev om caroline berg,den jenta er så nydelig.Synd hun får mange komentarer på at hun er tynn..Folk er så missunnelige

• 3 måneder senere...
Skrevet

Helt enig med deg som skrev om caroline berg,den jenta er så nydelig.Synd hun får mange komentarer på at hun er tynn..Folk er så missunnelige

Typisk norsk å tenke at kritikk bare skyldes misunnelse. Hun ser ikke sunn ut, men hun er veldig pen, det er hun.

Skrevet

Lønnen til norske fotballspillere som spiller i norge er noe å skryte av.

Jeg tror ikke de ute etter oppmerksomhet i det hele tatt. For meg virker det som der er sammen med personen for den han er. Om han er fotballspiller eller ikke spiller ingen rolle.

Gjest hogwash
Skrevet

Jeg tror ikke de ute etter oppmerksomhet i det hele tatt. For meg virker det som der er sammen med personen for den han er. Om han er fotballspiller eller ikke spiller ingen rolle.

Hvis dette stemte tror jeg ikke hun hadde kalt bloggen sin for fotballfrue (eller noe sånt).

Spesielt morsomt med tanke på hvor lite profilert den spilleren er :ler:

Skrevet