lillemy8808 Skrevet 8. mai 2010 #21 Skrevet 8. mai 2010 Jeg sitter hjemme omtrent hver lørdag (fredag er ikke "utedag" her i huset pga han er stort sett på jobb lørdager...) Jeg er så lei av dette evinnelige maset om å drikke hver eneste helg at jeg spyr snart. Seriøst. Og jeg er ikke 40, jeg er 22. Flesteparten av de som maser er 25+. SKulle jo tro da at man har kommet seg over "rølpefylla hver helg", men nei, JEG er rar som lar vær? Må være gravid for å "ha lov" til å ikke drikke føler jeg, så jeg slutta å bli med.. så nå mener alle at jeg er sur på dem fordi jeg ikke kommer? Har sagt det ærlig også "nei jeg orker bare ikke å drikke hver helg - og etter et par øl så maser dere og er direkte frekke i tonen når dere ser at jeg ikke drikker selv, selv om jeg er til stede og prater med folk så er det ikke godt nok". Da holder de jo kjeft... Til neste gang jeg er med og ikke drikker.. Så jeg synes du høres fornuftig ut som føler du har andre ting å gjøre i helga, som å slappe av og rydde, enn å bare gå på rølpefylla hele tida!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå