Gjest SmallTalk Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Tja, hvorfor ikke? Pasta de parma er pasta med ostesaus, ikke sant? Det er jo uansett bare å prøve.
Tabris Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Slike soya"kjøtt"boller er veldig gode til pasta i tomatsaus.
cyanid Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2010 ok da må begge deler prøves neste gang, det virket plutselig veldig godt med bernaise allikevel Men jeg er sulten i dag så jeg kan spise middag 2 ganger :D
cyanid Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2010 + at jeg tenkte jeg kan knuse de og ha de sammen med tortillalefse, agurk og ost? Ååååh MAT MAT MAT, mentalt smelt på tjukka her!
Gjest SmallTalk Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Det er nok også en mulighet. I vraps så kan du jo igrunnen putte i hva du vil.
cilipili Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 Ungene mine elsker både Pasta di Parma og soyaboller. De hadde nok tatt helt av om jeg hadde hatt dem sammen. Takk for tipset
cyanid Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 7. mai 2010 ikkeno problem først hadde jeg 5 soyaboller og ris og bernaise, så hadde jeg 4 fordelt på 2 tortillalefser med diverse greier i... aldri spist så mye på en kveld, ser ut som jeg er gravid i 17 måned ahhaha!!!
cyanid Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 8. mai 2010 tomatsaus har jeg ikke så da prøver vi parmaen folk slenger jo skinke oppi den og liker det, så da satser vi på suksess! Men ikke på maaange timer ennå, jeg er ennå mett :O
Gjest Frosk Skrevet 8. mai 2010 #13 Skrevet 8. mai 2010 Soyaboller funker til alt Veldig godt på grillspyd også, med småløk og cherrytomater og paprika og...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå