Gå til innhold

Forspill: Hva liker dere kvinner?


Gjest foreplay

Anbefalte innlegg

Gjest foreplay

Har noen tanker rundt dette med forspill. Min fru har vært litt deprimert i det siste ( forskjellige årsaker til det ) og sexlysten er ikke på topp. Så jeg vil prøve å få til et enda bedre forspill enn vi ellers har for å øke lysten/kåtheten hos henne. Er det noe spesielt dere kvinner liker bedre enn andre ting? Jeg pleier å kysse henne, stryke henne på armer og bein, osv. Gir henne oral med tungen også. Men jeg har lyst til å gjøre det litt mere denne gangen - prøve å tenne henne enda mer hvis dere vet hva jeg mener. Nye høyder :) he he Har også lest at et forspill kan begynne tidlig på dagen. Jeg er ingen ekspert på dette... Så hvis dere har noen gode tips og råd så tar jeg gjerne imot dem ( helst innen i morgen kveld... :) :) ). Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm.. Er litt vanskelig det der.. Ikke like lett å si hva kvinner tenner på, da det er forskjellig fra kvinne til kvinne...

Dersom hun er litt nedenfor, vil jeg tro at det å si pene ting til henne i løpet av dagen.. Kanskje lage god middag, gi henne en massasje.. Få henne til å slappe og og bare høre gode ting fra deg kunne gjøre henne mindre nedfor?

Dersom hun er avslappet og kanskje ikke tenker så mye, så kan det være at hun lettere blir kåt? For mange kvnner er det et samspill mellom hjerne og kjønnsdrift. Dersom for mye foregår oppi hodet så vil ikke kroppen "tenne" like godt..

Tror jeg ville prøvd å få henne til å slappe av. Å så snakke litt med henne.. Være intim via kommunikasjon.. Kanskje kysse henne og si hvor glad du er i henne.. og så ta det videre fra det?

Tror vikrelig stikkordet her er avslappning.

Dersom hun ikke er såååå nedfor, men reagerer "normalt" på at du tenner henne og at du bare vil gi "det lille ekstra". Så kan du f.eks sende en sms til henne og hva du vil gjør med henne senere (sånn at hun kan tenke litt på det, og kroppen kåter seg opp..

En ting som er veeeldig koselig (og godt) er å dusje sammen.. Du kan jo eventuelt bruke dusjhode på henne.. Det er ikke å forakte (hvis du forstår)!! :gjeiper:

Masse lykke til.. Liker innstillingen din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom hun er litt nedenfor, vil jeg tro at det å si pene ting til henne i løpet av dagen.. Kanskje lage god middag, gi henne en massasje.. Få henne til å slappe og og bare høre gode ting fra deg kunne gjøre henne mindre nedfor?

Damen ville ikke blitt misstenksom da Charlie28- med sånn framgangsmåte? Og tenkt at: Han er bare utspekulert pga å ville ha sex til kvelden? ... Og ikke ville allikavel etter det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lange, hete kyss, berøring av lårenes innside og oppover, slikking og småbiting i brystvortene ( og all annen slikking, egentlig... :ler: )

...og når mannen bruker penis til å stimulere klitoris... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker stort sett rett på sak, men av og til er det kos med litt forspill. Det som da er viktig for meg er at det ikke blir klisjè. Det er som regel lett å se om partner gjør noe fordi han har lest/hørt at kvinner liker det, og det kan fort bli litt kleint. Synes det er deilig når han gjør akkurat det han har lyst til å gjøre med meg, og jeg ser at han nyter det. Dette må ikke tolkes dithen at det ikke er greit å forsøke noe man har lest om, poenget er at det må være noe du selv har lyst til.

Det beste tipset jeg har er å sørge for å ha det ryddig hjemme. Mange kvinner klarer faktisk ikke å gi seg helt hen når de har oppvask eller skitne gulv i bakhodet. Rent sengetøy i seg selv er mer opphissende enn roseblader strødd på to uker gammelt.

Er man nedfor er det ofte godt å bare bli holdt rundt. Kanskje dere bare kan sitte sånn sammen en stund for å fjerne vonde tanker. Ikke bare fordi det kan lede til sex, det kan faktisk fjerne mye stress i hverdagen sånn ellers også. Synes det er kjempekoselig at du opptatt av at din frue skal ha det bra, og ønsker deg lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Masser ryggen hennes. Start med å masse hodebunn, så nakke, så skuldre, så midt på ryggen, så nedover ryggen, så hoftene, så rumpa, så lårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masser ryggen hennes. Start med å masse hodebunn, så nakke, så skuldre, så midt på ryggen, så nedover ryggen, så hoftene, så rumpa, så lårene.

Gjerne med ett bind over øynene, slik at hun kun fØLER hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MIAOW

Masser ryggen hennes. Start med å masse hodebunn, så nakke, så skuldre, så midt på ryggen, så nedover ryggen, så hoftene, så rumpa, så lårene.

... eller ryggen, så leggen, lårene, deretter rumpa...

Da er ihvertfall jeg klar for det meste. Så kan du snu henne og begynne å kysse henne på magen og nedover. :jepp:

Ellers er det et godt råd å gi henne litt ekstra i løpet av dagen i form av å sørge for å rydde bort distraksjoner i form av husarbeid, som andre har nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Hvis dere er borte fra hverandre i løpet av dagen, kan du jo sende en melding om hvor glad i du er i henne og at du gleder deg til hun kommer hjem. Liker ideen med å ha klar middag til henne, bare sørg for at kjøkkenet er strøkent og oppvasken tatt når hun kommer hjem ;) Tilby deg også å rydde unna når dere har spist før hun gjør det.

Tenker at det er fort gjort å ville noe godt, men at det ikke blir som man hadde planlagt. Hun blir stressa fordi kjøkkenet er rotete etter at du har laget mat, for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...