Gå til innhold

Allergisk mot gull...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mulig dette er et dumt spørsmål men, jeg kjører på. Har kjøpt "Blue Nun Gold Edt" musserende vin til en vennine av meg i gave. I ettertid har jeg fått høre at hun er allergisk mot gull i smykker. Det jeg lurer på da, er om hun vil få en allergisk reaksjon av vinen? Det er jo faktisk 22 karat gull i den...

Noen som vet?

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Mulig dette er et dumt spørsmål men, jeg kjører på. Har kjøpt "Blue Nun Gold Edt" musserende vin til en vennine av meg i gave. I ettertid har jeg fått høre at hun er allergisk mot gull i smykker. Det jeg lurer på da, er om hun vil få en allergisk reaksjon av vinen? Det er jo faktisk 22 karat gull i den...

Noen som vet?

Gjest Gjest
Skrevet

Hei jeg er allergi mot gull, jeg får åpen sår av ha ring eller smykke på meg, på selve åpen sår, så dannes seg til eksem, huden flaske av..og klør masse til blod. Når det gjelder vin som du kjøpte til venninne, så trur jeg at du bør være forsiktig med å gi henne, så lenge hun ikke får allergi reaksjon, som for eks at det kommer med utslett i huden og at hun klør i kroppen, også kan blir veldig irritabelt. Men snakk med henne om du er usikker på det, og om hun er virkelig allergi mot gull, og jeg vil i hvertfall i ikke drikke den flaske vin som du kjøpte til henne, huff nei.

Hilsen ei som er allergi mot gull

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...