Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har i en måned hatt vondt i halsen, mest på kveldstid. Var hos legen, og han så i halsen min, og tok blodprøve for å se crp. Alt så fint ut. Men hvorfor har jeg så sinnsykt vondt i halsen da? Følte ikke at legen tok meg alvorlig da jeg var der. :/ Det skal sies at jeg sliter en del med halsen, har pusspropper, og skal operere vekk mandlene (har ikke fått eksakt dato for operasjon, men det blir i slutten av juni/begynnelsen av juli sto det i brevet jeg fikk fra sykehuset). Kan jeg kreve å få fremskyndet operasjonen siden jeg plages så mye? Det er ikke normalt å ha vondt i halsen i flere uker. :/
Gjest fisk Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Hvorfor tar du ikke mandlene med laser istedet for operasjon? Det er gjort med lokalbedøvelse, gir mindre smerter og er gjort på 15 min. Det finnes flere tråder her inne om hvor grusomt folk har hatt det etter tradisjonell operasjon. Tok mine med laser sist fredag og det har vært mye mindre vondt enn jeg hadde trodd. Bare jeg tar nok smertestillende (= 2 pinex forte) kjenner jeg ingenting. Fikk time hos ØNH-legen i løpet av 14 dager og laseroperasjonen ble lagt til uken etter konsultasjonen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå