Gå til innhold

kviser

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.the-clearest-skin-ever.com/

jeg tror ikke det er nødvendig for meg skive mer om det her nor

det snaker for seg selv.

Tror jeg må få lov til å skrive at det ikke stemmer for alle og hvis du først skal skrive om anbefalinger når det gjelder kviser så bør du komme med noe "litt bedre".

Skrevet

Hvor mange nye tråder er du egentlig tenkt til å lage i dag?

Skaff deg en dagbok og skriv så "blekket" spruter der.

Gjest green tea
Skrevet

Tror jeg må få lov til å skrive at det ikke stemmer for alle og hvis du først skal skrive om anbefalinger når det gjelder kviser så bør du komme med noe "litt bedre".

jeg er intrisert i hvorfor du mener det.

det kan hende at det er en individuell greie.

Skrevet

Men jeg kan anbefale produkter fra Babor (obs: noen reagerer på det, men jeg som har hyperallergisk hud tålte det helt fint)! Elsker den serien :ler: Endelig fant jeg noe ordentlig, som jeg tåler :rødme: (følte den smilyen passet til innholdet i teksten :ler: )

Skrevet

jeg er intrisert i hvorfor du mener det.

det kan hende at det er en individuell greie.

Rett og slett fordi kviser kan være en medisinsk årsak. Det er ikke alltid så enkelt som ting tilsier at det skal være. Som nevnt i den andre tråden har jeg hatt store problemer med kviser. Ikke bare er det lite vakkert, det påfører skader på selvtilliten for mange og kan være ubehagelig. Først etter mange år med prøving og feiling (kostet dyre dommer i hudpleiebehandlinger og diverse produkter) så fant legen ut at kviser hos meg har rett og slett en medisinsk årsak. Jeg ble sendt til hudlege for å finne et svar på problemet. Etter en god dose med medisiner ser jeg ganske ok ut. Har fortsatt kviser, men det plager meg ikke like mye som før, det er rett og slett fordi det er så minimalt i forhold til mine problemer tidligere.

Nå bruker jeg produkter fra Babor som har vært et mirakel for min hud. Anbefales!

Gjest green tea
Skrevet

jeg trør dette inn her nor det har noe med kviser alike vel.

jeg har kviser i ansiktet men det er ikke de samme tippe kviser som jeg hadde tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...