Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Kort fortalt, systemet har stoppet opp siden i forgårs, og jeg begynner å føle meg en smule full av mat. Er det noe "vanlig mat" jeg kan spise for å få igang systemet igjen? Merker jeg blir skikkelig irritert av det her.
Shade Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Svisker og sviskejuice, du finner små glass med sviskeprodukter med babymaten. Ellers kan linfrø hjelpe og muligens masse frukt og kaffe
lillemy8808 Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Drikker du nok væske? Seriøst? Bøtt nedpå. (jaj eg vet at for mye væske heller ikke er bra, men det vet vel TS også) Jeg føler at mye væske heller enn mer mat kan løsne opp. Jeg snakker av erfaring ang kronisk teit mage Bananer og skal visst være litt løsnende mener jeg å huske, husker jeg har kjøpt det ihvertfall. Må jo ha basert det på et tips eller noe. Er du ofte plaget, så vurder å hør med lege elelr se over kostholdet ditt.
estrella Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Har du problemer over lenger tid hadde jeg testet ut f.eks lactulose (tror det skrives slik). Fungerer
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Jeg og samboer har erfart at slike ferdige kanelboller fra hatting funker som bare rakkern.
Gjest Bianca26 Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Kort fortalt, systemet har stoppet opp siden i forgårs, og jeg begynner å føle meg en smule full av mat. Er det noe "vanlig mat" jeg kan spise for å få igang systemet igjen? Merker jeg blir skikkelig irritert av det her. Spis ting som inneholder mye fiber. F eks havresuppe, havregrøt, grovt, grovt brød, diverse grønnsaker, frukt Svisker Masse lakris. Det skal virke lakserende så det burde sette igang systemet Drikk mye væske
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå