Gå til innhold

Hva kan en spise

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt, systemet har stoppet opp siden i forgårs, og jeg begynner å føle meg en smule full av mat. Er det noe "vanlig mat" jeg kan spise for å få igang systemet igjen? Merker jeg blir skikkelig irritert av det her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svisker og sviskejuice, du finner små glass med sviskeprodukter med babymaten.

Ellers kan linfrø hjelpe og muligens masse frukt og kaffe

Skrevet

Drikker du nok væske? Seriøst? Bøtt nedpå. (jaj eg vet at for mye væske heller ikke er bra, men det vet vel TS også)

Jeg føler at mye væske heller enn mer mat kan løsne opp. Jeg snakker av erfaring ang kronisk teit mage :P

Bananer og skal visst være litt løsnende mener jeg å huske, husker jeg har kjøpt det ihvertfall. Må jo ha basert det på et tips eller noe.

Er du ofte plaget, så vurder å hør med lege elelr se over kostholdet ditt.

Skrevet

Har du problemer over lenger tid hadde jeg testet ut f.eks lactulose (tror det skrives slik). Fungerer :ler:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer har erfart at slike ferdige kanelboller fra hatting funker som bare rakkern.

Gjest Bianca26
Skrevet

Kort fortalt, systemet har stoppet opp siden i forgårs, og jeg begynner å føle meg en smule full av mat. Er det noe "vanlig mat" jeg kan spise for å få igang systemet igjen? Merker jeg blir skikkelig irritert av det her.

Spis ting som inneholder mye fiber. F eks havresuppe, havregrøt, grovt, grovt brød, diverse grønnsaker, frukt

Svisker

Masse lakris. Det skal virke lakserende så det burde sette igang systemet

Drikk mye væske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...