Gjest M Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Jeg er en ung jente som trener styrke og kondisjon i gjennomsnitt 4-5 ganger i uka, spiser kjernesunt(jeg spiser aldri posemat,fet mat, godteri el.) og regelmessig. Får i meg masse vann og hverken røyker eller snuser. Med dette så burde jeg ha alle forutsetninger til å være frisk. Døgnrytmen min er dessuten god, jeg sover 7 timer hver natt uten unntak. De siste dagene har jeg vært utslitt som aldri før. Jeg har dratt meg opp av senga og tvunget meg på skolen. På skolen klarer jeg ikke å følge med eller konsentrere meg om oppgaver. Da må jeg skjerpe meg veldig. Det er så uvant, jeg liker jo skolen og de tingene jeg ikke klarer nå pleier jeg å mestre så lett som bare det. Etter jeg har spist så gnager magen min som om den vil ha mer mat. Og det er bare tull at den trenger mer, jeg spiser 200 gram proteinrikt kjøtt, grønnsaker og noe med karbohydrater til nesten hvert måltid. Bare så jeg får understreket det. Jeg har slettes ingen spiseforstyrrelse. Når folk oppfører seg ubehøvlet eller småfrekke mot meg tenner jeg på alle plugger(inni meg) og jeg klarer ikke være grei som vanlig. Vanligvis lar jeg sånn passere, men nå går jeg faktisk rundt og er forbanna på de(n) personen(e). Og det føles ut som om kroppen min sier stopp. Jeg orker ingenting! Men det er ingen synelig lidelse så jeg er litt redd for å "stoppe". Hva tenker dere?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå