Amber Skrevet 18. september 2003 #1 Skrevet 18. september 2003 Jeg har tenkt å be inn en masse venner å feire bursdag om en stund. I den anledning vil jeg servere litt fingermat.. Litt dipper dressinger, salater og div. Vil gjerne ha noen tips og gode råd!
Gjest GreenSky Skrevet 18. september 2003 #2 Skrevet 18. september 2003 Da synes jeg du skulle servere tapas!
Livets datter Skrevet 18. september 2003 #3 Skrevet 18. september 2003 Kålrot og gulrøtter skjært i strimler er alltid en suksess! Litt forskjellige kjekser med ost. Druer...
Imax Skrevet 18. september 2003 #4 Skrevet 18. september 2003 Husk ost og kjeks, kanskje litt reker eller annet skalldyr, hva med en pai av noe slag - kan lages god tid i forveien og kan serveres kald. Husk noen forskjellige salater og godt brød med smør.
Ronja Skrevet 18. september 2003 #5 Skrevet 18. september 2003 Fingermat? Mye gøy du kan lage da! Potetbåter Cherrytomater fylt med Snøfrisk og en klatt pesto på toppen Små pizzasnurrer eller fylte horn Kjøttboller med godt krydder (hvitløk/urter) ...? Dip og salat og godt brød er selvsagt tilbehør
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå