Gå til innhold

Lukter vondt :/

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har ALDRI plagdes med vondt lukt nedentil før og alltid bare hørt fleipesnakk om mus som lukter som reker osv.

Men nå den siste uka har jeg kjent det selv. Det lukter skikkelig stygt. Hadde resept på noen vaginaltabeletter (antibiotkum) som jeg tenkte ville virke, og tok derfor denne kuren pluss en soppkur etterpå for å se om det ble bra da.

Men det ble det altså ikke...

noen med lignende erfaringer?

Hva kan det være som gjør det slik?

Har samboer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være bakteriell vaginose(ubalanse i bakteriefloraen), det går ofte over uten behandling, men i enkelte tilfeller der det krever behandling, så behandles det jo med antibiotikum, og det har du jo prøvd.. Men kanskje ikke den typen antibiotikum som er regna på bakteriell vaginose? eller at behandlings effekten var forbigående?

Skrevet

Det kan vel også være sopp, kanskje?

Klør det? Har du klumpete utflod?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, har brukt en antibiotikakur (3 stikkpiller) + at jeg i etterkant tok flagyl (mot sopp) og salve.

Vedvarer dette drar jeg til lege! Er jo sjenerende :tristbla:

Skrevet

Falgyl er antibiotika og har ingen virkning mot sopp, hvis noe vil den gjøre den verre. Lukter det råtten fisk er det nok bakteriell vaginose, og vanlig behandling mot dette er antibiotika. (Flagyl)

Ta turen innom legen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sorry jeg mente ikke flagyl, men flucanazol... det er en kapsel mot soppinfeksjon.

Men det andr ejeg tok, det var antibiotikum av noe slag..husker ikke navn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...