MillaMilla Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Jeg skal til Oslo og besøke en god venninne om et par uker. I den forbindelse skal vi ut og kikke på brudekjoler til mitt forestående bryllup. Det blir første gang jeg prøver brudekjole, og jeg har tenkt at det skal være mest til inspirasjon, ikke fordi jeg skal kjøpe en kjole på denne turen. Er det noen som har tips til hyggelige, servicemindede brudebutikker i Oslo, hvor de også har et godt utvalg av kjoler? Hvor mange butikker vil dere anbefale å gå i på en dag? Jeg har jo ingen erfaring med dette, men ser for meg at man kan bli ganske sliten, og at det krever litt mer energi enn en vanlig shoppingdag! Gleder meg!!!
Kirby Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Diin på Majorstuen har bra service og mange vakre kjoler
MissStiles Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har vært med to venninner som skal gifte seg på Agape i Oslo. Begge ganger så har de vært kjempehyggelige og hjelper deg masse med valg av kjoler. De tar seg god tid til deg. 1
MillaMilla Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2010 Takk for svar Vi booker tid på Agape, Diin, Brudekjolen og Unik brudestudio. Noen som har hørt om de to siste? Fant dem på bryllupsguiden.no... Hvor lang tid skal man beregne per butikk?
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Jeg var innom Agape, for å se på sko, og spure i samme slengen hvr mye tid de satte av til prøveing, og hun sa at normalen var 2 timer, men at det kunne og avtales nærmere ved bokingen av prøving
MillaMilla Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2010 Jeg var innom Agape, for å se på sko, og spure i samme slengen hvr mye tid de satte av til prøveing, og hun sa at normalen var 2 timer, men at det kunne og avtales nærmere ved bokingen av prøving ok, bra jeg ba venninna mi ringe agape og spørre før hun booka da, jeg tippa at man brukte ca en time... kan se at det blir litt mye med fire steder da, 8 timer kjoleprøving høres slitsomt ut... får vel bare starte fra en ende, og avbestille de siste hvis vi ikke orker mer
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #7 Skrevet 10. mai 2010 Jeg fikk veldig god service på agape, men veldig dårlig på brudekjolen! Jeg hadde ikke bestilt time noen av stedene og det er vel kanskje da seviceinnstillingen vises best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå