Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Fikk 20 stk paralgin forte av legen pga hofteproblemer. Dette er ca 2 måneder siden, og nå har jeg brukt opp alle sammen. Er det dumt å be om flere nå? Er liksom redd legen skal tro jeg hiver i meg masse piller helt ukritisk siden jeg brukte dem så fort opp - og derfor nekte å gi meg flere. Men jeg trenger dem jo. Hvor lenge er en sånn pakke egentlig ment til å vare?
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Hva står det på deklarasjonen da? 1-2 stk i døgnet? Hvis du fortsatt har smerter så er det lurt å gå til legen og forklare at det fortsatt gjør vondt og at du ønsker mere smertestillende, kanskje har h*n andre forslag også, avhengig av hvorfor du har vondt. Å bruke opp 20 tabletter op to mnd er ikke misbruk, bare så det er sagt. Hadde du kommet etter to uker så hadde h*n nok reagert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå