Gå til innhold

Smertestillende medisiner


Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Fikk 20 stk paralgin forte av legen pga hofteproblemer. Dette er ca 2 måneder siden, og nå har jeg brukt opp alle sammen.

Er det dumt å be om flere nå? Er liksom redd legen skal tro jeg hiver i meg masse piller helt ukritisk siden jeg brukte dem så fort opp - og derfor nekte å gi meg flere.

Men jeg trenger dem jo.

Hvor lenge er en sånn pakke egentlig ment til å vare?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva står det på deklarasjonen da? 1-2 stk i døgnet? Hvis du fortsatt har smerter så er det lurt å gå til legen og forklare at det fortsatt gjør vondt og at du ønsker mere smertestillende, kanskje har h*n andre forslag også, avhengig av hvorfor du har vondt.

Å bruke opp 20 tabletter op to mnd er ikke misbruk, bare så det er sagt. Hadde du kommet etter to uker så hadde h*n nok reagert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...