Gossip girl Skrevet 6. mai 2010 #1 Del Skrevet 6. mai 2010 Da skal jeg prøve en egen dagbok for å motivere meg til trening og sunt kosthold. Følger grete roede sitt kosthold og vil ha minst 7 trimpoeng i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 10. mai 2010 #2 Del Skrevet 10. mai 2010 Her må jeg visst følge med Så flink du er som klarer å holde det oppe sånn! Gått litt over stokk og styr her i gården... Får ta til meg motivasjon fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 10. mai 2010 Skal lage meg en plan for tiden fremover, men etter den kraftige forkjølesen blir det nok ikke det største utfordringene jeg tar på meg denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 19. mai 2010 Treningsplan denne uka: Mandag - Gå tur minst 1 trimpoeng Tirsdag - 30 min aerobic minst 1 trimpoeng Onsdag - 20 min styrke minst 1 trimpoeng Torsdag - Fri (kanskje tur hvis skinner) Fredag - Fri Lørdag/Søndag - lang gåtur minst 4 trimpoeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå