Gjest green tea Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 (endret) har du noen tips mot unngå få arr på kroppe nor en får sår?. jeg sines ikke kroppen min er noe flink nor det kommer til å lappe i gjen sår. kan det verre tegn på at en produksjon i kroppen er for lav? Endret 6. mai 2010 av green tea
Rosebud Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Du kan bruke Kelo-Cote. Det er en gel man smører på nye arr for å få dem til å gå bort fortere. Gjør dem lysere og mykere, slik at de nesten ikke synes
Gjest nora Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Noen får bare lett arr, kelioder heter det da. Ja, Kelo-kote er laget for å få arr mindre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå