Gå til innhold

Frukt & Fiber


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Hei.

Har noen av dere prøvd dysse tyggeterningene ?

Virker de ?

Hovr lenge av gangen kan man bruke de ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd dem, men jeg ble sikkelig dårlig i magen av kun én. Tydlig at jeg ikke tålte dem. Dessuten smaker de ikke særlig godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Hei.

Har noen av dere prøvd dysse tyggeterningene ?

Virker de ?

Hovr lenge av gangen kan man bruke de ?

Disse terningene er bare rent fiber, så dem kan du bruke resten av livet om det er det det står på...

Jeg sliter med dårlig fordøyelse og bruker Frukt og Fiber annehver dag eller hver tredje dag. Pleier å ta dem på kvelden, da pleier de å sparke til om morgenen. Disse terningene har ingenting med slanking å gjøre. Spiser du dem med lite eller ingenting i magen, så får du bare vondt i magen av dem, for de får tarmene til å starte å jobbe. Har ikke tarmene noe å jobbe med, så blir du bare dårlig i magen.

Anbefaler at du starter med en halv terning...funker ikke det kan du ta en hel. Er fordøyelsen din like dårlig som min, så må en ta to....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har prøvd Frukt og Fiber i perioder med treg mage. Fungerer godt her, fikk ikke magesmerter. Klasket til med en hel tablett første gangen... Men veldig viktig å drikke et stort glass vann til, hvis ikke virker det ikke noe særlig. Væske er viktig for at fiber skal virke, hvis ikke legger det seg som sement i magen, og virker mot sin hensikt!

Det er ikke farlig å ta, og heller ikke avhengighetsdannende for tarmen sånn som f.eks toilax avføringstabletter er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Begynte med de på lørd.tar 1 på kveld og har virkelig fått fart på systemet!! Men vet ikke hvor lenge jeg holder ut!! Ja de smaker ikke godt men jeg går på do mellom3-8 ganger per dag!! Hver gang jeg spiser går d en liten stund så rumlrr maven direkte uggen og må løpe på do og diaré hver gang!! -2 kilo siden lørd!! Dette kan da ikke væte bra?? Men d er kanskje bare en overgang/rensing i starten?? Jeg har slitt lenge med treg mave kun1-3 gang per uke!! Men dette ble litt vel mye synes jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke at dere får de ned?!?

De smaker så utrolig py.

Visiblin anbefaler jeg. Mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...