Gå til innhold

Norske eller Utenlandske kvinner?

Fremhevede innlegg

Gjest lolita___
Skrevet (endret)

Hva mener du??

Begrunn også svaret ditt

Nei jeg mener ikke de tildekkende utenlandske kvinnene:)

Endret av lolita___
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tenker du på de tildekkede utenlandske kvinnene? De er de minst feminine uten tvil.. de er anonyme og "uten kropp" Dessuten har noen av dem en underdanig unnvikende holdning.. Desuuten har jeg reagert på at noen av dem har dårlig kroppslukt.

Endret av Vinnie
Gjest lolita___
Skrevet

Tenker du på de tildekkede utenlandske kvinnene? De er de minst feminine uten tvil.. de er anonyme og "uten kropp" Dessuten har noen av dem en underdanig unnvikende holdning.. Desuuten har jeg reagert på at noen av dem har dårlig kroppslukt.

Helt enig med deg der.Hvertfall når det gjelder kroppslukt,skal ikke nevne nasjoner.Men noen skiller seg helt klart ut i mengden.Nei jeg mener ikke de,men kvinner fra andre land.Eks:spania,frankrike,italia osv

Eks:Jeg mener Franske kvinner er super feminine,alle går i høyhælte sko og er alltid perfekt,kledd og sminket.De har også veldig fin figur.

Gjest brutal_mann
Skrevet

For bredt spørsmål.

De mest feminine kvinnene er de Øst-Europeiske. Muligens fordi de er heldige og vokser opp i et samfunn der det ennå er lov å være mann og kvinne.

Kvinner i burka er alt annet en feminine. Slik sett rager jo norske kvinner i sommerkjoler langt over disse undertrykte sjelene.

På verdensbasis vil jeg si at norske kvinner ligger rett over nederste 25% prosenten. Britiske kvinner er ikke feminine, franske kvinner er veldig enten eller, tyske er, eh, vel, tyske...

Øst-asiatiske kvinner har jeg aldri tent på så der er det nok mitt tenningsmønster som ikke klarer å se dem som spesielt feminine. Mens persiske, jordanske og libanesiske kvinner.... Å sukkeh... :cool:

Ukrainske kvinner... Sigh... Ukraine girls really nock me out! :cool:

Nei... Det er få norske kvinner som virkelig er feminine. Noe vi kan takke feministene for.

Skrevet

Ja fordi det er sååå ufeminint å skulle ha like rettigheter som menn. Skikkelig turn-off for egoene deres det tenker jeg.. dere som i årtusener har holdt oss nede på alle mulig måter..

Skrevet

Det kommer selvsagt helt ann på hvilke kvinner en sammenligner med. Dessuten er de individuelle variasjonene, uansett land, ekstreme(og da sikter jeg både til Norge og "det store utland"), så det kan uansett ikke bli annet enn en meget grov generalisering.

Skrevet

Ja fordi det er sååå ufeminint å skulle ha like rettigheter som menn. Skikkelig turn-off for egoene deres det tenker jeg.. dere som i årtusener har holdt oss nede på alle mulig måter..

Men hvorfor skal kvinner og menn nærmest se like ut fordi om vi skal ha like rettigheter? Dèt har jeg aldri skjønt(videre er det en verdensvid forskjell på likestilling(like rettigheter)og feminisme(særrettigheter for kvinner)).

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi har da ikke akkurat klimaet til å være så feminint kledd her på berget da!

Jeg hadde gått mye mer i kjoler/skjørt om vi hadde et mer sydlansk klima :-)

Gjest lolita___
Skrevet

Vi har da ikke akkurat klimaet til å være så feminint kledd her på berget da!

Jeg hadde gått mye mer i kjoler/skjørt om vi hadde et mer sydlansk klima :-)

Du kan kle deg feminint selvom det er kaldt.Jeg mener det kommer ann på holdningen din og måten du går på.

Gjest Guffen
Skrevet

Ytre sett er norske kvinner betydelig mindre feminine enn sine medsøstre i de fleste land.

Og det er bra! :)

Mentalt sett er det litt forskjellig. Norske damer er langt fra så kravstore eller pripne som syd-europeiske damer. Jeg husker for eksempel en fransk datingside der damene kunne krysse av for personlighetstype "krevende". Og de som gjorde det, så slik ut også. (Det ville vært noe å stri med for en gjennomsnitts Ola Pusling, det...)

Fordelen med en slik innstilling er at det er klart og greit at det er forskjell på kjønnene og at man oppfører seg deretter.

Tilsvarende har norske damer en særdeles ufeminin side ved at de fornekter at de har en drøss fordeler som menn ikke har og at de ikke trenger å bry seg om å pleie sine tradisjonelle kvinnelige verdier til gjengjeld. Som mann kan man rett og slett ikke kreve noe særlig av dem. Det gir en ubalanse man ikke i samme grad finner i andre land.

Men, selvfølgelig, alle damer er jo ubalanserte, da. :gjeiper:

Skrevet

Jeg tror det har lite å si hvor du kommer fra, om du er feminin eller ikke. Det går vel mer på holdning, klesstil, utseende, personlighet og så videre. Det kan godt hende at det er flere av den ene eller andre som er feminin, men min erfaring er at det er forskjellig fra person til person uavhengig av opphav.

Det skal være sagt at de ulike utenlandske kvinnene har trekk som vi norske ikke har. Kvinner fra Asia er kjent for å være lave, tynne, mørkt hår og søte. Jeg syns vel at mange fra disse landene er svært feminine. Så har vi kvinner fra Afrika, de er litt større og mer robust bygd, ofte mye former og stort hår, men dette er også svært feminint særlig pga. formene. Generelt er det så stor forskjell fra kvinne til kvinne i Amerika, men kvinnene fra Latin-Amerika og Sør-Amerika har ofte mye kroppshår. Det er mange kvinner med opphav derfra som har en del hårvekst på rygg, mage, overleppa, osv. Det har selvsagt vi også, men deres hår er sorte og vises derfor bedre. Jeg synes ikke det er spesielt feminint, men dersom man fjerner håret kan de også være feminine. Kvinnene fra Oseania er helt klart nydelige, mange av de hvertfall, med pen solbrune kropper og veltrente. De har ofte en holdning som er svært feminin med at de er nøyaktige og smarte. Ellers så er vi norske jenter kjent for å være svært vakre da. Blå øyne, lyse lange lokker er vel karakteristisk for hvordan norske jenter er, i følge de andre land. Det er jo svært feminint.

Men det er utrolig vanskelig å si hvem som er MEST feminin. Jeg vil tro at alle er feminin på sin måte.

Gjest Bianca26
Skrevet

Jeg mener sydlandske jenter er mer feminine, men de er feminine på en bertete måte.

Skrevet
Nei... Det er få norske kvinner som virkelig er feminine. Noe vi kan takke feministene for.

Eller vår historie og klima i tillegg. Er så enkelt å sitta på ræva og skylde på feminismen hele tida.

Dessuten her er det du(og noen andre) som sitter og definerer feminin. For meg er ikke dette feminint,men bertete. Feminin kan man være på flere forskjellige måter. Blir for dumt å definere feminin med skjørt og høyre hæler.

Gjest Bianca26
Skrevet

Eller vår historie og klima i tillegg. Er så enkelt å sitta på ræva og skylde på feminismen hele tida.

Dessuten her er det du(og noen andre) som sitter og definerer feminin. For meg er ikke dette feminint,men bertete. Feminin kan man være på flere forskjellige måter. Blir for dumt å definere feminin med skjørt og høyre hæler.

Fordelen med oss norske jenter er at vi er kjent for å være veldig pene da..

Gjest lolita___
Skrevet

Jeg synest den yngre generasjonen av norske jenter er veldig feminine.Spessielt de fra Nord.

Norske jenter har blitt veldig flinke til å gå med høye hæler og pynte seg i hverdagen.Og ikke minst trene:)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Så når heterofile menn sier hva de finner feminint så er det bertete, mens når homofile menn krever anorektikere på catwalken så er det mote og "baaareee schååååå schtiiiiiliiiig."

Du kan synes det er så bertete du bare vil, men det er dette vi heterofile menn liker, vil se og omgi oss med. skjørt, kjoler, bluser og langt hår. Elegante bevegelser som en gassele. Myke og varme blikk og myke og varme berøringer. Kvinner som går som cowboyer er ikke spesielt pent å se på.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Asiatiske jenter er som hovedsak mest femi.Norske feite jenter i joggebukse som røyker er mest ufeminime. Men mye av feminmimiteten ligger inn i hodet uansett hvor en kommer fra. Selvsagt er ikke burkajenter femi, en kan da ikke se dem.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

For bredt spørsmål.

De mest feminine kvinnene er de Øst-Europeiske. Muligens fordi de er heldige og vokser opp i et samfunn der det ennå er lov å være mann og kvinne.

Kvinner i burka er alt annet en feminine. Slik sett rager jo norske kvinner i sommerkjoler langt over disse undertrykte sjelene.

På verdensbasis vil jeg si at norske kvinner ligger rett over nederste 25% prosenten. Britiske kvinner er ikke feminine, franske kvinner er veldig enten eller, tyske er, eh, vel, tyske...

Øst-asiatiske kvinner har jeg aldri tent på så der er det nok mitt tenningsmønster som ikke klarer å se dem som spesielt feminine. Mens persiske, jordanske og libanesiske kvinner.... Å sukkeh... :cool:

Ukrainske kvinner... Sigh... Ukraine girls really nock me out! :cool:

Hvorfor synes du disse øst europiske damer er fine??Noen av de er rett og slett fæle.

Er enig i noen av de eks Bulgarske og Kroatiske damer er veldig feminine.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Asiatiske jenter er som hovedsak mest femi.Norske feite jenter i joggebukse som røyker er mest ufeminime. Men mye av feminmimiteten ligger inn i hodet uansett hvor en kommer fra. Selvsagt er ikke burkajenter femi, en kan da ikke se dem.

[/qu

heheh enig med den feite jenter som røyker.

Skrevet

Det var da et latterlig spørsmål. "Er en hvit eller en rød bil størst?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...