Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

har lett etter bilder på denne episoden, men vet ikke om det er den samme som jeg tror det er.

Tanta mi er nemlig med, ansatt på denne avd på sykehuset der og har gledet seg.

Jeg oxo, og er det den samme er dette på Tynset Sykehus...

TVN er ik flinke til å legge ut hele programmet på nett, noen som vet om det er noen andre steder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en britisk serie.

Skrevet

Hva er orginaltittelen på serien? Fant ingenting om det på TVNs nettsider.

Skrevet

Må bare si at hun virker veldig pysete hun i rosa kjole i dag! Hehe, ikke at jeg vet hvordan det er å føde, men det virker liksom som hun har gitt opp allerede før hun er i aktiv fødsel :gjeiper:

(TvNorge legger ut episodene sine på Maxdome, men man må betale for å se programmer der. I alle fall de fleste av de)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Noen som veit hva denne heiter på engelsk, evt om det er noen steder på nett eg kan se dette/ steder eg kan laste ned programmet? Såg eine episoden, syns programmet var interessant. Men sambo okkuperer tv'en så eg fikk det ikkje med meg i dag.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det står jo bittelitt lenger opp..

One born every minute (http://lifebegins.channel4.com/ ). Episodene ligger ute på nettet for de som er i england/irland såvidt jeg kan se, men ikke i norge..

Skrevet

Herregud, hva skjer med at mora hennes kjefter og ber henne ta seg sammen. stakkar....

Og hva slags forhold har hun asiatiske med han eldre, kjipe mannen:O er litt sjokkert nesten jeg.

Skrevet

Kikket på programmet i går. Mannen til hun ene dama (han med dress og briller) virket rett og slett litt "enkel". Stakkars dame som lå der og fødde hans barn, mens han oppførte seg som en komplett idiot!

Reagerte også på at jordmødrene/sykepleierne nesten ikke tok seg tid til å være sammen med den fødene... Er det normalt å bli "overlatt" til seg selv, eller var det et sjeldent tilfelle?

Skrevet

har lett etter bilder på denne episoden, men vet ikke om det er den samme som jeg tror det er.

Tanta mi er nemlig med, ansatt på denne avd på sykehuset der og har gledet seg.

Jeg oxo, og er det den samme er dette på Tynset Sykehus...

TVN er ik flinke til å legge ut hele programmet på nett, noen som vet om det er noen andre steder?

Jeg kikket på episoden i går kveld, og fikk sett hele.. :)

Skrevet

Herregud, hva skjer med at mora hennes kjefter og ber henne ta seg sammen. stakkar....

Og hva slags forhold har hun asiatiske med han eldre, kjipe mannen:O er litt sjokkert nesten jeg.

hm det var visst ikke mora... hvem var hun lyse som var så streng??

Skrevet

Herregud jeg er så glad vi bor i norge :o

Skrevet

Tror ikke han mannen er så mye eldre enn henne, hun er jo 40.

hm det var visst ikke mora... hvem var hun lyse som var så streng??

Det er moren. Synes ikke hun virka så dum hun moren jeg, hun fikk jo roa henne ned.

Skrevet

Tror ikke han mannen er så mye eldre enn henne, hun er jo 40.

Det er moren. Synes ikke hun virka så dum hun moren jeg, hun fikk jo roa henne ned.

"du gjør deg selv til latter". Synes det var slemt sagt:/

Litt av ei solstråle hun asiatiske:D

Skrevet

"du gjør deg selv til latter". Synes det var slemt sagt:/

Litt av ei solstråle hun asiatiske:D

Ja, akkurat det var unødvendig.. Men jeg tror at hun trengte å få roe seg ned, er vel ikke bra om hun får fullstendig panikk.

Hehe, ja hun asiatiske var litt av en skrue. Plutselig skulle hun ha barn bare fordi alle andre på hennes alder hadde, hehe :fnise: Og hun hadde prøvd prøverør flere ganger også!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kan godt skjønne hun asiatiske ikke var så glad og fornøyd jeg - sikkert frustrerende å bli sendt mellom avdelinger, ikke få beskjeder om ting, og ikke minst bare det å bli forsøkt satt i gang uten at noe skjer. Og når man er diabetiker reagerer man jo endel på svingninger i blodsukkeret også, så bare det at med lunsjen var jo rimelig håpløst. Jeg blir selv ganske gretten når jeg er sulten ;)

Mindre imponert over hun andre, makan til syting da :sjenert: Men fikk jo en nydelig datter til slutt!

Skrevet

Ja, jeg skjønner jo selvsagt det :) Men jeg mener, det er kanskje litt sent å tenke på at hun kanskje ikke har lyst å bli mamma allikevel :gjeiper:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Sa ikke hun asiatiske noe om at når hun så babyer skrike så ville hun ikke ha unge allikavel??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...