Gjest Miam Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Første episode går nå! Synes sånn er kjempespennende Han faren virker skikkelig teit!!! (Han med briller og dress) Driver å ler av kona, og plager henne med en hanskeballong. Skikkelig barnslig.... Og HVA gjør sønnen deres der, mens mor er i aktiv fødsel?
Lilith Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Ja, han virker utrolig barnslig og respektløs, men håper han bare er nervøs og gjøgler foran kamera fordi han ikke vet hva annet han skal gjøre.
Gjest Miam Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Håper det jeg også, men sønnen deres også sitter jo der bare å ler, men jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor han er der. Det kan da ikke være noe "gøy" for en 18-åring å se på mamma føde! :gjeiper:
I.am.me Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Kanskje det er hans måte å få kona til å slappe av...han vet lite:p Synes det var et interessant program. Jeg så det i håp om å få bedre lyst på barn, men det hjalp ikke stort.
Lilith Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Synes det var et interessant program. Jeg så det i håp om å få bedre lyst på barn, men det hjalp ikke stort. Det skjønner jeg godt - for et skremselsprogram!
I.am.me Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Det skjønner jeg godt - for et skremselsprogram! Kjente jeg ble ganske kvalm. Er det like vondt som det ser ut til?
Lilith Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Kjente jeg ble ganske kvalm. Er det like vondt som det ser ut til? For meg var epidural himmelen - da var resten av fødselen smertefri
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 Lo litt når sønnen lente seg til siden og kikka opp i skrittet på mora si (og faren hans gjorde det samme) når jordmora sa at ho kunne se hodet. Litt ekkelt gjort da, det syns nok han også mtp ansiktsuttrykket hans :gjeiper:
I.am.me Skrevet 5. mai 2010 #11 Skrevet 5. mai 2010 Lo litt når sønnen lente seg til siden og kikka opp i skrittet på mora si (og faren hans gjorde det samme) når jordmora sa at ho kunne se hodet. Litt ekkelt gjort da, det syns nok han også mtp ansiktsuttrykket hans :gjeiper: Det er jo ikke så rart at han grinte litt på nesen når han gjorde det. Men i sånn situasjon tenker man ikke på at det er skrittet til mora, da er det på en måte "der babyen kommer ut" og det er helt naturlig. Samtidig synes jeg faktisk ikke det var så ille å ha sønnen med på fødselsen. Kanskje han lærte en ting og to, og det fungerer garantert godt som prevensjonsmiddel senere. hehe Dessuten kan det jo hende han har lyst å jobbe med det i fremtiden? Hvem vet
Cuba Skrevet 5. mai 2010 #12 Skrevet 5. mai 2010 Kjente jeg ble ganske kvalm. Er det like vondt som det ser ut til? Jeg brukte kun lystgass under siste del av riene før pressingen startet, og det var like vondt som det så ut som ja Dattera mi er snart 4 måneder nå og jeg er klar for å bli gravid igjen for å si det sånn Utrolig hvor fort man glemmer smertene!
einna Skrevet 6. mai 2010 #14 Skrevet 6. mai 2010 Da jeg kom inn i stua i dag, satt sambo forran tven med et sjokkert uttrykk i ansiktet. Da hadde han snublet over Fødeavdelingen! Kommentar: "Jeg ser på et skummelt program.."
*lilly* Skrevet 6. mai 2010 #15 Skrevet 6. mai 2010 Kjente jeg ble ganske kvalm. Er det like vondt som det ser ut til? Godt det ikke bare var meg Følte meg veldig umoden som ble fysisk kvalm av det programmet..
I.am.me Skrevet 6. mai 2010 #16 Skrevet 6. mai 2010 Godt det ikke bare var meg Følte meg veldig umoden som ble fysisk kvalm av det programmet.. Hehe, jeg var og redd at noen skulle kalle meg umoden, og har aldri ellers problemer med slike programmer. Bruker ofte å se på operasjoner og slikt, men dette var noe helt annet. :gjeipe:
*lilly* Skrevet 6. mai 2010 #17 Skrevet 6. mai 2010 Fikk ikke helt med meg starten, men hun som måtte ta keisersnitt - babyen hennes så ut som den hadde tarmene utenpå magen.. stemte det?
Gjest Iril Skrevet 6. mai 2010 #18 Skrevet 6. mai 2010 Ja, han hadde hull i magen. Må si de er tøffe disse damene som lar seg filmes mens de føder, det hadde jeg aldri gjort.
Gjest Iah Skrevet 6. mai 2010 #19 Skrevet 6. mai 2010 Er det noen som vet om dette går i reprise, og i så fall når?
Gjest Miam Skrevet 7. mai 2010 #20 Skrevet 7. mai 2010 Tror TvNorge sine program bruker å gå i reprise på lørdags ettermiddag og søndags ettermiddag? Er ikke helt sikkert, men hvis du sjekker her: http://www.dagbladet.no/tvprogram/ finner du det sikkert ut. Bare velg lørdag/søndag og bla igjennom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå