Gå til innhold

Noen som har pøvd actilo?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest doozie
Skrevet

Noen som har pøvd actilo?

Jeg har tatt det i 11 dager nå, og begynner faktisk å se at kvisene sakte trekker seg tilbake. Men dette kan jo skyldes at sola har kommet. Må nok prøve det litt til for å se om det virkelig funker.

Gjest guest
Skrevet

Nei, men har akkurat bestilt. Håper det funker!:)

• 3 uker senere...
Gjest Guest
Skrevet

Har tatt det i 2 dager nå. Etter første tabletten fikk jeg influensasymptomer. Jeg ble friskere etterhvert dagen etter. Så tok jeg tablett nr 2 litt senere. Nå er symptomene like sterke igjen. Feber-vondt i halsen-hoster opp blod....

• 5 måneder senere...
Skrevet

Jeg har prøvd Actilo i 2 mnd nå, har ingen kviser lenger og huden er kjempefin! :) Ler meg i hjel av at du hostet opp blod, det har da ingenting med disse pillene å gjøre, de har INGEN bivirkninger, annet enn fin hud.

• 1 måned senere...
Gjest Ingrid
Skrevet

Er det noen flere som har prøvd det og som vil dele resultatet sitt?:) Jeg bestilte det nemlig i går...

Skrevet

Jeg prøvde de i noen måneder, men sluttet nettopp da jeg ikke fikk noen forbedring.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei! Jeg prøver det nå! (er i 5. uka) merker ingen endring. Men skal gi det litt lenger tid. Har prøvd ALT. Hudpleie, alle mulige kvise-kremer med og uten resept, ulike p-piller, antibiotika, Roaccutan, ...ingenting hjelper...men er bedre med Rens og krem fra Mary Kay! :)

Skrevet

Har nettopp begynt med Actilo. Ser at noen skriver at de ikke har fått noe bra resultater, men så på reklamen at de lovte 100% fornøydgaranti og pengene tilbake hvis man ikke er fornøyd, er det noen som har fått alle pengene tilbake siden man ikke var fornøyd? Håper på å se resultater raskt :jepp:

Gjest gjest_lena
Skrevet

Jeg har prøvd Actilo i 2 mnd nå, har ingen kviser lenger og huden er kjempefin! :) Ler meg i hjel av at du hostet opp blod, det har da ingenting med disse pillene å gjøre, de har INGEN bivirkninger, annet enn fin hud.

Hahaha, latterlig, dette er med 99% sikkerhet eieren av actilo som selv har skrevet. Gått på det 8 uker ja ;) og latterliggjør andres kommentarer. Priceless.. Dette er bare fordi dette dukker opp når du søker på actilo på google :P

Skrevet

Går ikke ann å hoste opp blod av råmelk vil jeg tro.

Gjest Siman
Skrevet

Hei jeg lurer bare på om hvor mange tableter jeg skal ta daglig

Gjest Aleksandra
Skrevet

jeg er gravid kan jaeg bruke actilio? Kan ikke finer noen informasion

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei,

Dette virket ikke på meg og jeg føler meg lurt. Jeg har betalt alt for mye for noe som ikke hjelper. Jeg har nå gått til lege og behandlingen jeg har nå har gjort meg kvisefri.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg har tatt det i 11 dager nå, og begynner faktisk å se at kvisene sakte trekker seg tilbake. Men dette kan jo skyldes at sola har kommet. Må nok prøve det litt til for å se om det virkelig funker.

sola har faktisk ikke noe med at kviser forsvinner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...