Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Hei, Jeg er i midten av 20 årene og har det siste året opplevd at brystene mine vokser. I starten kjente jeg masse strålinger ifm mensen og de vokste opp en bh-størrelse. Nå etter ca 1 år og 10 kilo ned i vekt passer ingen av mine BHer lenger. Jeg er gått fra B-cup til D-cup. Jeg har vært på Røngten men der fikk jeg lite svar, annet enn at alt var normalt i brystene. Noen som har eller har hatt det slik selv?
Thorn Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Jeg opplevde å gå opp i cupstørrelse da jeg begynte å trene med vekter. Da gikk jeg samtidig ned i vekt, så det kan absolutt skje. Hvis ikke legen finner noe, ville jeg tatt det helt med ro
Hitgirl81 Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Jeg forstår at du undrer deg over dette.. men som hikari sier, så synes jeg ikke du skal være bekymret hvis legen ikke er det. Det er nok mange jenter som misunner deg... ned i vekt og opp i bryststørrelse er nok for mange ikke å forakte Hvis du trives med dem så synes jeg bare du skal nyte det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå