Gjest smoothie22 Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 jeg skal lage denne idag: http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=15053 men jeg vil gjøre den enda mer spennende, noen som har tips??
Gjest Mahareth Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Ha i grønnsaker som gulrot, løk og paprika.
-Fisken- Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Squash, abergine og champinjong er også godt i. Du kan også ha i bønner eller linser.
Gjest petre Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Litt sent kanskje, men spinat er godt i indisk mat. Ville tatt masse ekstra hvitløk og chilli, bortsett at jeg aldri ville funnet på å lage tikkalasagna da Var det spiselig?
Soon Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Også litt sent svar, men jeg tenkte at det sikkert hadde vært godt med koriander og hvitløk, og servert med naan Mmm, indisk er godt
Aftensol Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 (endret) Hmmm.. Hva med å putte i noen grønnsaker og i stedet for å bruke kjøttdeig så kan du kutte opp biter av kyllingfilet, steke de og ha de oppi? Også mer krydder, jeg ville ha brukt hvitløk og muligens chilli Endret 5. mai 2010 av Aftensol
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå