Gjest epletre. Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Nå nærmer det seg 17.mai, og i år har jeg invitert 10-15 venner på deilig frokost. Vil gjerne høre fra andre som gjør det samme. Hva har dere på menyen? Jeg har tenkt å lage: - fine horn - grove rundstykker - pai (ikke helt bestemt hva slags type, men er mulig det blir en enkel quiche lorraine) - en salat - eggerøre - oppskåret frukt (ananas, melon, jordbær) - noe søtt (kanskje pavlova-kake?) Så skal alle gjestene ta med noe hver - en ost, røkelaks, spekeskinke etc. Drikke blir juice, melk, kaffe, te og kanskje kanskje et glass champagne. Noen gode ideer?
Sunshine Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Hva med remulade/majones, smør, og hjemmelaget potetsalat?
Gjest epletre. Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Det var et godt tips! Ingen andre som har noen ideer? Dette er jo høyaktuelt nå=)
Shade Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Jeg skal lage Baked Alaska/omelette norvegienne på 17 mai, har ikke smakt det på 10 år så jeg fant ut at det var på tide jeg lagde det http://snakk.klikk.no/Mat/Default.aspx?id=10066667
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå