Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg her?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med å skrive en artikkel der du diskuterer den lave valgdeltakelsens årsaker og konsekvenser??

Vet det høres kjipt ut, men jeg scoret alltid bra på saklige artikler - noveller er det derimot vanskeligere å gjøre det bra på. Og til dette emnet kan du helt sikkert finne mye verdifull hjelp i de siste dagers aviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med essay eller kåseri...? Jeg vet det kan være krevende og vanskelig å score full pott, men jobber du med det kan det bli riktig bra! Spesielt etter dette valget her - massevis av saker å ta tak i og situasjoner å dra fram. Om du velger å være ironisk eller ikke; har du jo mange saker å bygge på og sette på spissen; rusbrus, Krfs interne konflikt, Schancke, dårlig oppslutning og sofavelgere, hva man sier og lover før valget, og hva man gjør etter - alltid en klassiker og hvorfor de sentrale politikerene skal blande seg inn i kommunevalgene og ta fokusen bort fra de det egentlig handler om og de lokale sakene.. Jeg hadde fråtset og koset meg godt om jeg gått inn for å skrive din oppgave.. No mercy!! :evil:

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk,takk! Skrev saktekst om den lave valgdeltakelsen. :lol: Den har faktisk aldri vært så lav før siden 1922 - og da var stemmerettsalderen 23 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...