Gå til innhold

Hjelp! Jeg kan ikke kysse

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg er på vei inn i et nytt forhold.. men har et stort problem!

Jeg kan faktisk ikke kysse.. jeg har ikke peiling på hvordan man gjør det "riktig" og gruer meg faktisk til den dagen kysset kommer.

Er det bare meg, eller finnes det flere som har hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på vei inn i et nytt forhold.. men har et stort problem!

Jeg kan faktisk ikke kysse.. jeg har ikke peiling på hvordan man gjør det "riktig" og gruer meg faktisk til den dagen kysset kommer.

Kyssa du ikke i det forrige forholdet ditt?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Så teit det enn kan høres ut så har jeg unngått det enn så lenge.. men jeg angrer jo nå da..

Men, er det sånn at om man lukker øynene og lever seg inn i det så går det hele litt naturlig? Eller er det noe man må trene på for å bli god? Huff.. jeg skulle gjerne ha gått og gledet meg i disse dager, men stresser heller med å unngå "kysse øyeblikk".

Takker for alt av råd

Gjest padawan
Skrevet

du har ingenting å bekymre deg for. det er vel egentlig bare å lukke øynene og la det stå til. alle liker jo å kysse forskjellig så du kommer garantert ikke til å gjøre feil ;)

Gjest jente20
Skrevet

Jeg var også litt redd for dette, ettersom jeg ikke har mye "kysse-erfaring." Men det kommer helt av seg selv, det skal jeg love deg. Ville ikke prøvd å unngå slike øyeblikk hvis jeg var deg! :yvonne:

Skrevet

Jeg liker å gjøre det med åpne øyne, det er mye mer intenst. Ellers er det vanskelig å komme med tips, men ikke bruk for mye tunge, som om du slikker desperat på en soft-is, og ikke bruk bare tungespissen. Kjemien der og da bestemmer mye av tempoet og teknikken også.

Skrevet

slapp av!! myke lepper er best!!

Skrevet

Slapp av, tenner som "klikker" mot hverandre og sånt er lett å le bort. Er du så usikker lar du bare han ta initiativet og kopierer det han gjør ;)

Gjest Elijah
Skrevet

Så du har ikke leste kysseboken som alle vi andre har lest?;)

Ta det med ro. Det ligger i genene dine :)

Forøvrig har jeg lagt merke til at med enkelte kvinner er det som om munnene våre blir ett, mens med andre blir det mer famling og dårlig flyt.

Kjemi kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...