Gjest bleika Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 noen som har prøvd det?? erfaringer?? hvor kjøper man det??
Gjest Mille Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Jeg prøvde det i fjor sommer. Jeg fulgte de vanlige anbefalingene, men i steden for å bli brun fikk jeg hundrevis av føflekker (jeg har en del fra før, men de ble firedoblet). Litt skuffende, da andre på gymmet blir brune som somaliere(!). Jeg har en lys hudtype, blir lett rød når jeg soler meg, men blir litt brun til slutt. Det jeg fant ut var at jeg like godt kunne ta den laveste dosen hele tiden. Jeg tok det rett før jeg gikk ut i sola (en gang per uke), og da virket det både som solfaktor og hurtigbruning. Jeg skal fortsette denne sommeren, ikke minst pga solfaktor-effekten. Hvis du vil lese om dosering, virkning og bivirkninger, anbefaler jeg www.steroider.net. En bør sette seg inn i dette før en prøver!
Gjest vil å Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Jeg prøvde det i fjor sommer. Jeg fulgte de vanlige anbefalingene, men i steden for å bli brun fikk jeg hundrevis av føflekker (jeg har en del fra før, men de ble firedoblet). Litt skuffende, da andre på gymmet blir brune som somaliere(!). Jeg har en lys hudtype, blir lett rød når jeg soler meg, men blir litt brun til slutt. Det jeg fant ut var at jeg like godt kunne ta den laveste dosen hele tiden. Jeg tok det rett før jeg gikk ut i sola (en gang per uke), og da virket det både som solfaktor og hurtigbruning. Jeg skal fortsette denne sommeren, ikke minst pga solfaktor-effekten. Hvis du vil lese om dosering, virkning og bivirkninger, anbefaler jeg www.steroider.net. En bør sette seg inn i dette før en prøver! HVOR FÅR MAN KJØPT DETTE PÅ NETT??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå