Gå til innhold

Etter at jeg sluttet med pillen..

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har gått på p-piller i nesten 10 år, og sluttet med dem for noen måneder siden. Jeg fikk aldri noen bivirkninger, bortsett fra irritasjon rundt pms..

Nå derimot, når jeg har sluttet å ta de, har puppene mine forsvunnet! Det er ikke noe igjen av de jo! De var små tidligere, men nå er det bare skinn og brystvorte igjen! Har noen opplevd dette?

Huden min ble ganske kvisete rundt menstrausjonen også...

Men, det gode er at humøret mitt er på topp, og kroppen føles bedre!

Noen som har erfaringer de vil dele med meg ang dette? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg sluttet med pillen etter å ha brukt den i 7 år, merket jeg ingen forskjell fra før, bortsett fra at jeg fikk mer mens, mer kviser og ellers ingen ting. Puppene var som før desverre.

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Sluttet i vår etter å ha brukt dem i 5 år. Fikk mer/lenger mensblødning, kraftigere menssmerter, lengre syklus (30 dager! Men mulig det stabiliserer seg etter hvert), LITT mindre pupper, enda mer se*lyst :kgblunk: men ellers ingen dramatiske forandringer. Føler meg egentlig et hakk bedre, sånn generelt, men det kan det jo være mange grunner til!

Skrevet

jepp det skjedde meg! puppene ble større da jeg begynte på pillene, og da jeg sluttet var det bare fillene igjen... :roll:

Skrevet

Ja, de ble en størrelse mindre og "tomme" øverst.

Skrevet

Tenk om det hadde vært så vel at mine pupper ble mindre også :roll::roll: . Har akkurat sluttet med p-pillen, merker overhodet ingen forskjell rent fysisk på kroppen (ikke psykisk heller). Har brukt pillen i tolv år.

Skrevet

Har ikke merket at puppene har blitt mindre (dessverre :( )

Kunne virkelig ønske meg mindre! Men jeg fikk mer kviser, mer sexlyst, større blødning, lenger syklus og sist men ikke minst: soppinfeksjonene ble BORTE. Nesten hele grunnen til at jeg sluttet var den hersens soppen, og at sexlysten ble borte.

Jeg er i bedre humør, mannen er i bedre humør. :kysse:

Kort sagt allt er bare bra. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...